خبرهای داغ:

دیدار نوروزی فرمانده سپاه شاهرود با امام جمعه و نماینده مجلس شورای اسلامی+ تصاویر

شاهرود_فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و هیأت همراه با امام جمعه و نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی به مناسبت عید نوروز دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۲۹۴۰۵
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت عید نوروز، فرماندهی و جانشین سپاه ناحیه شاهرود و هیأت همراه با امام جمعه شاهرود و نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی دیدار و این عید را تبریک گفتند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در این دیدار‌ها با تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز و آرزوی توفیق و سعادت، گزارشی از اقدامات سپاه ناحیه شاهرود در سالی گذشت بویژه در راستای مقابله با کرونا ارائه و بر تحقیق شعار سال رهبر انقلاب در راستای حمایت از تولید و رفع موانع تولید تاکید کرد.
در این دیدار‌ها حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز با تبریک اعیاد با تشکر از فعالیت‌های سپاه و بسیج در خدمت رسانی به مردم و تحقق منویات رهبر انقلاب بر تداوم این فعالیت‌ها در رفع مشکلات مردم و تولید تصریح نمود.
علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک اعیاد و تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته و ارائه گزارشی از اقدامات مجلس در سال گذشته بر توجه به منویات رهبر انقلاب در امر تولید و پشتیبانی و رفع موانع تولید تاکید و بر حضور فعال سپاه و بسیج در این راستا و تعامل با دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.
در این دیدار برخی از معاونت های سپاه و فرماندهان حوزه ها و اقشار بسیج سپاه ناحیه شاهرود حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها