شاهرود_مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت: ۲ هزار و ۹۰۰ خودروی عمومی در سراسر استان در قالب طرح گازسوز کردن خودرو‌های عمومی به صورت رایگان دوگانه‌سوز شد.
کد خبر: ۹۳۲۹۴۳۷
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
گازسوز شدن رایگان ۲ هزار و ۹۰۰ خودروی عمومی در استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی اکبر عرب عامری اظهار کرد: خودرو‌های ناوگان عمومی تک سوز شامل تاکسی‌ها، ون و وانت‌بار‌ها به صورت ۱۰۰ درصد رایگان دوگانه سوز می‌شود.
وی افزود: مالکان خودرو‌های مسافربر شخصی از جمله تاکسی‌های اینترنتی و مسافربر‌های بین شهری و روستایی استان سمنان نیز با ثبت‌نام در سامانه " www.gcr.niopdc.ir " می‌توانند درخواست خود را برای گازسوزکردن خودرو ثبت کنند.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان گفت: پنج کارگاه شامل سه کارگاه در سمنان و ۲ کارگاه در شاهرود برای گازسوز کردن خودرو‌های عمومی فعال است.
وی افزود: سه‌هزار و ۶۰۰ متقاضی برای دوگانه سوز کردن خودروی خود در سامانه اعلام شده در استان سمنان ثبت نام کردند که از این تعداد ۲ هزار و ۹۰۰ خودرو گازسوز شدند و بقیه درخواست‌ها با اولویت در ثبت نام اجرایی می‌شود.
عرب عامری افزود: ۷۲ تا ۹۶ ساعت پس از ثبت درخواست برای گازسوز کردن خودرو در سامانه، درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.
مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان سمنان با اشاره به رعایت استاندارد‌های لازم در کارگاه‌ها و نظارت کامل اداره استاندارد بر کلیه مراحل تبدیل، گفت: هیچ نگرانی بابت ایمنی خودرو‌های تبدیلی وجود ندارد و با توجه به ۴۲ باب جایگاه سوختگیری سی‌ان‌جی موجود در استان، وضعیت بسیار مناسبی از لحاظ تعداد جایگاه در استان داریم و در حال حاضر کمتر از ۴۰ درصد ظرفیت جایگاه‌ها در حال بهره برداری است و اضافه شدن تعداد خودرو‌ها مشکلی ایجاد نخواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها