خبرهای داغ:

تقدیر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از کادر بهداشت و درمان شرق استان سمنان

شاهرود_به مناسبت عید نوروز، ارتباط ویدئوکنفرانسی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بخش کرونا بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود، برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۹۵۴۲
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
تقدیر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از کادر بهداشت و درمان شرق استان سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت عید نوروز، ارتباط ویدئوکنفرانسی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بخش کرونا بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود، برگزار شد.
در این ارتباط زنده تصویری، که مدیران کل اجتماعی و فرهنگی و دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، معاونت استاندار و فرماندار شهرستان ویژه شاهرود، ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود نیز حضور داشتند، حبیب‌الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، ضمن آرزوی سلامتی و صحت برای تمامی بیماران و تبریک سال نو به کادر درمان استان و خداقوت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام مدافع سلامت کشور، علی الخصوص شهدای مدافع سلامت دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و شاهرود اظهار کرد: الحق و الانصاف در حوزه درمان و بهداشت شما عزیزان همیشه منشا خیر و برکت بوده اید و در صف مقدم خدمت رسانی قرا داشتید و دارید که این امری ارزنده است.
وی افزود: با شیوع ویروس مهلک کرونا، خدمات حوزه بهداشت و درمان افزایش پیدا کرد و تلا‌های این عزیزان بیش از پیش نمایان شد.
معاون استاندار سمنان تصریح کرد: آرزو داریم سال ۱۴۰۰، پایانی بر بیماری کرونا و تمامی بیماری‌های واگیردار در جهان، ایران اسلامی و استان باشد.
وی از کادر پرستاری، خدماتی، بهداشتی و هرکسی که به نحوی به مردم خدمت می‌کند تقدیر و تشکر کرد و تاکید کرد: کادر درمانی بدانند که همه مردم قدردان زحمات شما هستند و تک تک اقدامات و قدم‌های شما در درگاه الهی، ثبت خواهد شد و اثرات خیر و برکات دنیوی و اخروی این اقدامات نصیب شما خواهد شد.
تقدیر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از کادر بهداشت و درمان شرق استان سمنانابوطالب جلالی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه شاهرود نیز در این نشست از تلاش‌ها و زحمات کادر بهداشت و درمان طی ۱۴ ماه گذشته که تا حدودی امنیت را در حوزه سلامت برای ما به ارمغان آورده اند تقدیر و تشکر کرد و از معاون سیاسی استاندار سمنان که در ایام تعطیل این ارتباط تصویری را به منظور عرض خداقوت و ارج نهادن به تلاش‌ها و زحمات کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود برقرار کردند تقدیر و تشکر دارم.
وی افزود: پرسنل بهداشت و درمان در بحث مقابله با بیماری کرونا، به صورت عالی در شهرستان شاهرود درخشیدند که امری بسیار حائز اهمیت بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها