کرونا ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود را متوقف نکرد

شاهرود_معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در سالی که گذشت، با وجود اپیدمی کرونا، ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان همچون گذشته در دستور کار این معاونت قرار داشت.
کد خبر: ۹۳۲۹۵۴۵
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
کرونا ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود را متوقف نکردبه گزارش خبرگزاری بسیج، سید شاهرخ آقایان با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در راستای ارتقاء کیفی و کمی خدمات حوزه دانشجویی، تاکید کرد: در سال ۹۹ دو خوابگاه دانشجویی نوساز دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با مساعدت‌های رئیس محترم دانشگاه تکمیل و تجهیز شد و اکنون آماده بهره برداری است.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: با افتتاح این دو خوابگاه در صورت بازگشایی دانشگاه‌ها در شرایط عادی مشکلی در اسکان دانشجویان دختر و پسر غیربومی نخواهیم داشت.
وی در ادامه بیان کرد: انجام تعمیرات جزئی و کلی تأسیسات و تجهیزات رفاهی دانشجویان و خرید تجهیزات جدید برای خوابگاه‌ها نیز از دیگر فعالیت‌های روزمره همکاران ما در امور دانشجویی بود.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه سلف سرویس این دانشگاه در ایام شیوع کرونا همچنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال ارائه خدمت به دانشجویان بود، اضافه کرد: علاوه بر این به صورت جدی پیگیر ارتقاء آشپزخانه مرکزی و صنعتی شدن کامل آن هستیم و این مهم در سال جدید نیز در اولویت قرار دارد.
آقایان همچنین به تداوم فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه در دوران کرونا اشاره و تصریح کرد: فعالیت‌های داوطلبانه دانشجویان در مبارزه با کرونا، برگزاری رویداد‌های علمی مختلف به صورت مجازی، شرکت در جشنواره‌های فرهنگی و قرآنی و المپیاد ورزشی از جمله مهمترین فعالیت‌های دانشجویان در دوران شیوع کرونا بود.
وی در پایان ضمن تبریک سال نو و تشکر از ریاست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: این فعالیت‌ها در ادامه سال تحصیلی جاری نیز ادامه خواهد یافت و امیدواریم با حل مشکل کرونا به زودی به شرایط عادی بازگردیم و از حضور همه دانشجویان بهره‌مند شویم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار