فرماندار خلخال گفت: وضعیت بخش شاهرود خلخال قرمز شده و درحال حاضر مسافرت به این بخش ممنوع است.
کد خبر: ۹۳۲۹۸۲۱
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

وضـــــعیت شــــاهرود و کــــــلور قرمز شد

فریدون بابایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اردبیل اظهار کرد: وضعیت بخش شاهرود به علت بی‌توجهی مردم و حضور گسترده مسافران از مناطق مختلف کشور و استان‌های همجوار، قرمز شده و تا اطلاع ثانوی مسافرت به این بخش ممنوع است.

وی از اجرای کامل محدودیت‌ها طبق مصوبات قرارگاه زیستی شهرستان در بخش شاهرود و مخصوصا شهر کلور خبر داد و افزود: از ۱۷۰ تست انجام شده رپید در شهر کلور ۵۰ تست مثبت و و هفت تست PCR مثبت شناسایی شده و وضعیت شهر کلور اصلا مناسب نیست.

فرماندار خلخال از مسافران و هموطنانی که بخش شاهرود حضور دارند خواست تا شهر کلور و بخش شاهرود را ترک و از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری نمایند.

رئیس قرارگاه زیستی خلخال بیان داشت: چهار نفر متبلا به کرونای انگلیسی نیز در شهر کلور شناسایی و تحت مداوا قرا گرفتند واگر مردم رعایت نکنند وضعیت وخیم‌تر خواهد شد.

بابایی ادامه داد: قرارگاه زیستی شهرستان خلخال فعال بوده و برنامه‌های مختلفی همچون کنترل مسافران ورودی و خروجی به شهرستان در حال انجام است که تمامی شیوه‌نامه‌های قرارگاه زیستی با جدیت از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین اجرایی می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، از امروز به دستور فرماندار خلخال، پلیس راه اردبیل خلخال از تردد خودروها با پلاک غیربومی به بخش شاهرود ممانعت می‌نماید.

ارسال نظرات