خبرهای داغ:
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت:چند شهرستان در معرض خطر نارنجی شدن قرار دارند، محدودیت‌ها در شهرستان‌های کاشان،نطنز،اردستان، تیران و کرون، چادگان،شهرضا،شاهین شهر،فلاورجان و مبارکه تشدید می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۹۸۳۹
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حجت‌اله غلامی با بیان اینکه وضعیت سه شهرستان استان از جمله گلپایگان، خوانسار و لنجان با توجه به حجم سفرها و خریدها در ایام نوروز بحرانی شده است، اظهار داشت: شهرستان‌های لنجان و خوانسار نارنجی و گلپایگان قرمز است که باید محدودیت‌های پنج گانه در این شهرستان‌ها عملیاتی شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ادامه داد: ورود و خروج به شهرستان گلپایگان ممنوع است، بنابراین ورودی‌ها توسط ستاد شهرستانی با همکاری نیروی انتظامی، بسیج و سپاه کنترل می‌شود و همین محدودیت‌ها برای خوانسار نیز اعمال خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در خصوص فعالیت مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ و مشاغلی که مایحتاج ضروری مردم را تامین نمی‌کنند از جمله رستوران‌ها، هتل‌ها و تالارها و مراکز فروش با جمعیت بالا باید در شهرستان گلپایگان تعطیل شود.

غلامی بیان کرد: در شهرستان‌های نارنجی هم فعالیت مشاغل پرخطر گروه سه و چهار تعطیل خواهد بود، از این رو از فرمانداری‌ها خواسته شده محدودیت‌ها در شهرستان‌های قرمز و نارنجی استان طبق قانون اعمال شود همچنین مسافران هر چه زودتر شهرستان‌های پر خطر را ترک کنند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تصریح کرد: مقرر شد برای مهار شرایط موجود شهید سلیمانی طرح شهید سلیمانی در شهرستان‌های نارنجی و قرمز با قوت برای شناسایی، رصد و غربالگری بیماران ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم ستاد استانی کرونا برگزاری هرگونه مراسم در آرامستان‌های این استان ممنوع بوده و فقط اجازه دفن اموات داده می‌شود و برگزاری مراسم و اعیاد پیش رو و نماز جمعه در شهرهای گلپایگان، خوانسار و لنجان نیز ممنوع است.

غلامی با بیان اینکه چند شهرستان در معرض خطر نارنجی شدن قرار دارند، خاطرنشان کرد: محدودیت‌ها در شهرستان‌های کاشان، نطنز، اردستان، تیران و کرون، چادگان، شهرضا، شاهین شهر، فلاورجان و مبارکه تشدید می‌شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، گفت: همچنین وضعیت دورکاری کارمندان در سال جدید برای شهرستان‌های قرمز یک سوم و نارنجی با یک دوم ظرفیت ادارات خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها