فرمانده حوزه 415 شهید احمدی روشن سپاه ناحیه امام هادی (ع) از اعزام گروه جهادی سلمان فارسی به پنج روستای شهرستان خواف خراسان رضوی به منظور ساخت پنج باب منزل مسکونی برای نیازمندان و ترمیم پنج منزل خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۹۹۰۲
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دهسنگی، فرمانده حوزه 415 شهید احمدی روشن سپاه ناحیه امام هادی (ع) از اعزام گروه جهادی سلمان فارسی به پنج روستای شهرستان خواف خراسان رضوی از جمله ابراهیم آباد، فاضلمند، سعدآباد، شعبه و محرم آباد به منظور ساخت پنج باب منزل مسکونی برای نیازمندان و ترمیم پنج منزل خبر داد.

اعزام گروه جهادی سلمان فارسی ناحیه امام هادی (ع) به پنج روستای شهرستان خواف

وی با بیان اینکه 75 نفر از خواهران و برادران بسیجی پایگاه شهید خلیل شاقی در این اردوی جهادی خانوادگی حضور دارند، اضافه کرد: آموزش خیاطی، بافتنی، سفره آرایی، مباحث فرهنگی طب اسلامی و ویزیت رایگان در زمینه های مامایی، زنان و کودکان و ارائه داروی رایگان و نیز آموزش احکام ویژه بانوان و نوجوانان در این اردو صورت می گیرد.

فرمانده حوزه 415 شهید احمدی روشن سپاه ناحیه امام هادی (ع) اعلام کرد: حدود 55 میلیون تومان هزینه ایاب و ذهاب و تغذیه، 9 میلیون تومان هزینه خرید دارو و 9 میلیون تومان نیز هزینه خرید اقلام فرهنگی و هدایا در نظر گرفته شده است. حدود 200 میلیون تومان برای مصالح نیز از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بسیج سازندگی و خیرین تامین شده است.

دهسنگی با بیان اینکه اعضای گروه جهادی سلمان فارسی تا پایان فروردین ماه در شهرستان خواف حضور دارند، اظهار کرد: حدود ۲۲ نفر از خواهران طلبه نیز در این اردوی جهادی حضور دارند و  احکام سبک زندگی اسلامی و اقدامات فرهنگی را به خانواده ها آموزش می دهند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات