خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه استان قم:

اعتماد به جوان مومن انقلابی راه حل مشکلات و پیشرفت علم در کشور است/جوان باید انقلاب را بروزرسانی کند

سرهنگ ذاکر بیان کرد: جوانان ایران اسلامی ادامه نسل علی اکبر‌های روز‌های سخت عاشورا هستند، جوان انقلابی ما باید به‌دنبال آرمان‌های انقلاب و اسلام باشد، وظیفه جوانان ما جوان نگه داشتن انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۲۹۹۳۴
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱

سرهنگ محمد ذاکر مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت سردار جوان عاشورا حضرت علی اکبر (ع) بیان کرد: امروز جوانان ما باید با اسوه قرار دادن حضرت علی اکبر (ع) در جهاد اکبر با بصیرت عمل کرده و در مقابل دشمنان صف آرایی کنند.

وی افزود: جوانان ایران اسلامی ادامه نسل علی اکبر‌های روز‌های سخت عاشورا هستند ، علی اکبر‌هایی که در هشت سال دفاع مقدس، خاکریز‌های جنگ را به معبد‌های وصال الهی تبدیل کردند و با سرخی خون خود صحیفه زندگیشان را لاله گون ساخته و به دیدار باری تعالی شتافتند.
 
ذاکر گفت:جوان ایرانی ادامه همان نسلی است که در زمستان ۵۷، بهاری انقلابی را رقم زد که عطر خوش شکوفه‌های استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از درون آن به سطح دنیا منتشر شد و امروز آزادی خواهان و آزاد اندیشان دنیا با الگوگیری از این جوانان، سدی در برابر ظلم و بیداد به پا کرده و علم مقاومت و ایثار را بر افراشته اند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی اظهار داشت: جوانان ما باید در فضای مجازی که امروز میدان جنگ حقیقی آن‌ها است با بصیرت جبهه دشمن را از جبهه خودی تشخیص داده و همانند گذشته در نهایت قدرت با دشمن پیکار کنند. جنگ بی رحمانه نرم امروز برای جوانان فرصت است، اما باید در آن باتدبیر وارد شد تا این فرصت تهدید نشود ،جهاد امروز جوان ما مقابله با شبهات دشمن در فضای مجازی است.

وی ادامه داد: جوان انقلابی ما باید به‌دنبال آرمان‌ای انقلاب و اسلام باشد دغدغه اسلام و انقلاب داشته باشد و در عین حال واقعیت‌ها را ببیند و بروز فکر کند، وظیفه جوانان ما جوان نگه داشتن انقلاب است جوان ما باید انقلاب را بروزرسانی کند و موجب ترمیم و تثبیت انقلاب شود، نباید فریب رسانه‌ های دشمن را بخورند بلکه باید با تفکر، اندیشه و اندوخته صحیح، دشمن را در فضای مجازی مغلوب کنند، جوانان ما باید منتشر کننده و منعکس کننده انقلاب باشند وظیفه جوان امروز جهاد روشنگری به ویژه در فضای مجازی است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان تصریح کرد: از طرفی مسئولین نیز باید با نگاه پویا و کشف استعداد‌های جوانان روی استعداد‌های آنان سرمایه گزاری کنند، باید به جوانان میدان داد چرا که میدان دادن به جوانان راه حل مشکلات کشور می‌باشد لذا باید قدر جوانان دانسته شود و به آن‌ها اعتماد گردد،حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آماده شود تا جوان بتواند با عزم و اراده راسخ و پولادین خویش قله‌های رفیع علم و نوآوری را تسخیر کند و موجب پیشرفت ایران زمین گردد.

وی یاد آور شد: دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی روی نسل جوان کار می‌کند و در این زمینه نیز باید هوشیار بود، با بها دادن به جوانان باید آن‌ها را هوشیار کرد و موجب پویایی جامعه شد، اگر به جوانان امروز اعتماد شود شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود ،اعتماد به جوان انقلابی به این معناست که او باید بار انقلاب را روی دوش خود احساس کند، باید ادامه غنی سازی انقلاب به جوان انقلابی سپرده شود تا فرهنگ انقلابی نیز شکل بگیرد.

سرهنگ محمد ذاکر همچنین در پایان خاطر نشان کرد: سیره جوان مومن انقلابی امروز ما حرکت حضرت علی اکبر (ع) در عاشورا است هر کجا به جوانان ما در هر عرصه ای اعتماد شده است ما شاهد پیشرفت چشمگیر بوده ایم.
 
انتهای پیام/افراسیابی
ارسال نظرات