فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در گفت و گو با "بسیج":

رزمایش کمک مومنانه در سال جدید بدون توقف و با قوت ادامه دارد

زنجان-فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت: همزمان با فرارسیدن سال جدید،۵۰۰بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان ماهنشان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۲۹۹۷۵
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
سرهنگ مصطفی ملکی در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، اظهار کرد:در ادامه اجرای رزمایش مواسات و همدلی و همزمان با فرارسیدن سال نو، به همت سپاه ناحیه ماهنشان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خیرین و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان،۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.
رزمایش کمک مومنانه در سال جدید بدون توقف و با قوت ادامه دارد

وی خاطرنشان کرد:هریک از این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، ماکارونی، روغن و حبوبات، رب و قند است که در تعطیلات نوروز بین محرومان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهنشان آموزش همگانی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فرهنگ‌سازی استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح محله‌ها را از دیگر برنامه‌های بسیجیان در شهرستان در راستای اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد.

وی با اشاره به تشکیل بانک اطلاعاتی نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان گفت: تمام تلاش دوستان ما در مجموعه بسیج سازندگی ناحیه، توزیع این بسته‌ها در روستا‌ها محروم و کم برخوردار است.

ملکی ضمن قدردانی از عوامل اجرایی رزمایش کمک مومنانه که با مشارکت خیران در سال ۹۹ انجام شد، افزود: در سال جدید نیز با عنایت خداوند متعال این رزمایش با قوت بیشتر در مناسبت‌های مختلف اجرا خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: خیران شهرستان می‌توانند با مشارکت در این امر خداپسندانه با همکاری بسیج سازندگی ناحیه، نوع بسته حمایتی و محل توزیع را مشخص نمایند تا گروه‌های جهادی بسیج شهرستان با تامین بسته‌های مورد نظر آن را در محل‌های خواسته شده، توزیع نمایند.
ارسال نظرات