خبرهای داغ:
جانشین فرمانده نیروی انتظامی در آّبادان:
جانشین فرمانده نیروی انتظامی امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: پرسنل نیروی انتظامی برای امنیت کشور تا پای جان ایستاده اند و حافظ امانتی هستند که شهدا به آنها سپردند.
کد خبر: ۹۳۳۰۱۲۸
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶

به گزارش بسیج، سردار قاسم رضایی شنبه در بازدید از آبادان اظهار داشت:نیروی انتظامی همه ساله از راهیان نورمیزبانی می کردند ولی در سالجاری به دلیل محدودیت های کرونایی و حفظ سلامت مردم در شهرها وظیفه کنترل جاده‌ها را برعهده دارند و البته در استان خوزستان با توجه به شرایط قرمز و نارنجی برخی از شهرستان‌ها بار ماموریت‌ها بیشتر است.

جانشین فرمانده ناجا بیان داشت: در سال ۱۳۹۹ خوشبختانه نیروی انتظامی در تمام صحنه ها موفق عمل کرد و به رغم محدویت‌ها و مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا و تهدیدات و فتنه‌های بیرونی که توسط استکبار جهانی و ایادی داخلی آن بوجود آمد، هوشمندانه عمل کرد.

سردار رضایی امنیت را یکی از دغدغه‌های مردم دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی در این رابطه در حوزه مقابله با سرقت و قاچاق سلاح اقدامات جدی انجام داده و در مقابله با افرادی که اوباشگری و مردم آزاری می‌کردندو مخل نظم و آرامش جامعه بودند با اقتدار عمل کرد و در سالجاری نیز این را در برنامه خود خواهد داشت،

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد : عملکرد نیروی انتظامی بنابر فرمایشات امام خامنه ای (مدظله العالی) در ماموریت ها مقابله مقتدرانه با قانون شکنان و برخورد با رافت در خدمت به مردم در سال ۱۳۹۹ بود که ان شاء الله این مسیر ادامه خواهد داشت تا بتوانیم وظیفه خود را براساس قانون و رهنمودهای معظم له در کشور انجام دهیم.

به گزارش بسیج ،جانشین فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سفر خود به استان خوزستان در بازدید از یادمان شهدای شلمچه و گروهان مرزی آن ،گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و اکنون شما در مکان مقدسی خدمت می کنید که نقطه به نقطه آن جای پای شهداست.

سردار رضایی با اشاره به اینکه مرزبانان چشمان بیدار کشور در حراست از مرزها هستند ، تصریح کرد: کار شما نوعی عبادت است و در دوران شیوع ویروس کرونا مرزبانان در کنار کادر درمان نقش موثری در سلامت کشور ایفا کردند و این افتخاری است که در کارنامه درخشان شما ثبت خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها