فرمانده سپاه بردسکن در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد:
فرمانده سپاه بردسکن با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰گفت: یکی از اقدامات بسیار موثر سپاه در کنار دیگر فعالیت‌ها از جمله توزیع کمک‌های معیشتی و اردو‌های جهادی در تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۹۳۳۰۱۹۳
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: حمایت و پشتیبانی از کارگاه‌های کوچک تولیدی و خانگی یکی از برنامه‌های اولویت دار بسیج و سپاه در سال ۱۴۰۰ است که درهمین راستا سپاه بردسکن تاپایان سال گذشته با راه اندازی ۳۸ صندوق قرض الحسنه اشتغال بسیجیان توانست ۱۰۰ شغل را در روستا‌های این شهرستان تثبیت کند.
 
وی عنوان کرد: این صندوق‌ها هزار و ۶۰۰ نفر عضو دارد و با گردش مالی ۲۰ میلیارد ریالی آن ۱۰۰ شغل در روستا‌ها تثبیت و پایدار شد. فرمانده سپاه بردسکن افزود: صندوق‌های قرض الحسنه اشتغال بسیجیان برای خود کفا شدن مردم بسیار موثر است و بهترین راه رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.
 
سرهنگ پاسدار جنیدی بیان کرد: راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه اشتغال بسیجیان در روستا‌ها نه تنها گره از کار مردم باز کرده بلکه به رونق کسب و کار روستاییان نیز کمک کرده است.
 
وی افزود: صندوق‌های قرض الحسنه اشتغال زایی روستایی در تحقق منویات مقام معظم رهبری درراستای رونق و جهش تولید نقش تاثیر گذاری داشته است و با پشتیبانی بیشتر می‌شود تولید را در روستا‌ها رونق داد و باعث تقویت اقتصاد خانواده‌های کم برخوردار و نیازمند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها