شرکت ایران ترانسفو امسال هم نیرو جذب می‌کند

زنجان-استاندار زنجان گفت: شرکت ایران ترانسفو در سال‌جاری همانند سال گذشته جذب نیرو با اولویت نیروی بومی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۳۳۰۱۹۷
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ فتح‌الله حقیقی اظهار کرد: تاثیر جوانان در حرکت‌های پرشتاب بر کسی پوشیده نیست.
شرکت ایران ترانسفو امسال هم نیرو جذب می‌کند

استاندار زنجان با اشاره به اینکه جوانان می‌توانند مطالبات، انتقادات و پیشنهادات خود را در کمال عزت‌نفس به گوش مسئولان برسانند، اضافه کرد: جایگاه جوانان تنها به معنای انجام کار فیزیکی نیست بلکه اثرگذاری آن‌ها در عرصه‌های مختلف را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه جوانان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند جامعه باید صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند، افزود: جوانان باید برای خود اهداف بلند‌مدت ترسیم کنند و تصمیمات و برنامه‌های خود را به تغییرات مدیریتی وابسته نکنند.

حقیقی با اشاره به اینکه صحبت از فعالیت‌های مدیریتی باید بر اساس مستندات، با در نظر گرفتن شرایط و مقایسه عادلانه انجام شود، تصریح کرد: حجم سرمایه‌گذاری استان در دو سال قبل حدود یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بود در حالی که در سال ۱۳۹۹ پروژه‌هایی به ارزش ۹ هزار و ۹۵۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ۷۵ درصد سخت‌افزار برق فشار قوی کشور توسط شرکت ایران‌ترانسفو تولید می‌شود، بیان کرد: در سال‌های گذشته این شرکت ۸۰۰ میلیارد تومان طلب داشت و اکنون سود این واحد ۲۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه جذب نیرو در این کارخانه ملزم به برگزاری آزمون با اولویت بهره‌مندی از نیرو‌های بومی است، ادامه داد: سال گذشته ۴۲۰ نفر از طریق آزمون پذیرفته شدند که هنوز شروع به کار نکردند و امسال نیز ۴۲۰ نفر دیگر جذب خواهند شد.

حقیقی با اشاره به اینکه شرکت نخ تایر صبا ۸۰ درصد پارچه ایربک کشور را تولید می‌کند، افزود: اجرای طرح توسعه در این کارخانه مورد قدردانی مسئولان کشوری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سه شهر در شهرستان خدابنده فاقد طرح جامع بود و ابهر و خرمدره نیز تا سال پیش طرح تفصیلی نداشتند، اظهار کرد: در حال حاضر طرح تفصیلی و جامع همه این شهر‌ها ابلاغ شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار