خبرهای داغ:
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین

اعمال جریمه های ۵۰۰ هزار تومانی از امروز

سرهنگ قلی پور گفت: از امروز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی با توجه به نارنجی شدن دو شهر استان اعمال می شود.
کد خبر: ۹۳۳۰۲۲۳
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ ابوالفضل قلی پور معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین بیان کرد: از نظر ثبت تردد خودرو و رتبه بندی کشوری استان قزوین رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون ۸ میلیون و ۶۹۱ تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان وجود داشته است.

این مسوول انتظامی تصریح کرد: در بحث تصادفات برون شهری، تعداد فوتی ها ۵۲ درصد مربوط به پلاک های غیر بومی، تصادفات جرحی ۵۸ درصد و تصادفات خسارتی ۶۱ درصد مربوط به پلاک های غیر بومی بوده است.

سرهنگ قلی پور اظهار کرد: مصوبات ستاد ملی کرونا باید اجرایی شود اما با توجه به اینکه استان قزوین محور مواصلاتی ۱۱ استان کشور می باشد لذا باید برای استان خود تصمیمات جدی در بحث پیشگیری از بیماری کرونا بگیریم.

وی افزود: محدودیت ها باید با جدیت پیگیری شود. اگر شهرهای نارنجی استان محدود نشوند قطعا موج سخت تر کرونا در پیش رو خواهد بود.

سرهنگ قلی پور با اشاره به اعمال جرایم تردد در شهرهای نارنجی و قرمز گفت:از امروز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی با توجه به نارنجی شدن دو شهر استان اعمال می شود.

وی در پایان با اشاره به شیوع کرونا در مناطق الموت شرقی و غربی افزود: جهت پیشگیری از شیوع کرونا، تردد خودروهای غیربومی به مناطق الموت شرقی و غربی از مورهای زرشک، کورانه، حصارخروان، اکبر آباد به الموت شرقی ممنونع می باشد و توصیه می شکود مسافران با توجه به اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، این مناطق را ترک نمایند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها