نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

توافق ۲۵ ساله بین ایران و چین تضمین کننده منافع ملی کشور خواهد بود

جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: توافق ۲۵ ساله بین ایران و چین تضمین کننده منافع ملی کشور خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۳۰۳۳۰
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، پیرامون قرداد ۲۵ ساله ایران و چین گفت: علیرغم آنکه توافق بین ایران و چین عصبانیت ضدانقلاب و جریان غرب گرا را موجب شده است، اما مزیت‌های قابل توجهی را برای اقتصاد کشورمان به همراه خواهد داشت.

وی افزود: این توافق در بخش‌های مختلف اعم از مسائل مربوط به معدن و صنعت و پتروشیمی و همچنین مباحث مربوط به زیست محیطی و حوزه گردشگری تأثیر بسزایی خواهد گذاشت.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس تأکید کرد: با این قرارداد تحولی را در حوزه اقتصاد شاهد خواهیم بود و آنچه را که امروز دارند تبلیغ می‌کنند که مثلا بخشی از سرزمین داده می‌شود این‌ها تماما دروغ است.

جوکار خاطرنشان کرد: بر اساس این توافق یک سری تعهداتی برای چین در حوزه سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف بصورت رفت و برگشتی است و یکسری اقدامات هم ما در حوزه چین خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: این قرارداد می‌تواند در بخش اقتصاد یک روزنه بسیار خوبی را برای کشور ایجاد کند.

نماینده یزد و اشکذر در مجلس تصریح کرد: یقینا آنچه که به نفع مردم و کشور است انجام خواهد شد و قطعا مجلس نیز نظارت خواهد داشت و منافع ملی کشور هم تضمین خـواهد شد.
ارسال نظرات