مسئول قرارگاه جهادی شهدای جهادگر استان البرز در گفت وگو با خبرگزاری بسیج:

جهادگران بسیجی در عرصه های اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی کارآ و ساعی هستند

مسئول قرارگاه جهادی شهدای جهادگر استان البرز گفت: جهادگران گروه‌های جهادی در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشت، اشتغال، رسانه و در یک کلام هرکجا که در جهت اعتلای نظام مقدس اسلامی احساس نیاز شود، فعالیت می کنند.
کد خبر: ۹۳۳۰۳۵۷
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

 هومن احتمالی در گفت و گو با خبرنگار بسیج  با اشاره به اقدامات انجام شده گروه های جهادی در سنوات گذشته در منطقه  دهستان نجم آباد، اظهار داشت: جهادگران در یک سال گذشته در دهستان نجم آباد علاوه بر مبارزه‌ی  رو در رو با بیماری منحوس کرونا به ارائه‌ی خدماتی از قبیل ترمیم خانه‌های محرومین، احداث حمام برای خانه‌های محرومین و همچنین برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش ‌آموزان نیازمند، یاری رسانی درعرصه‌های اقتصاد مقاومتی و غیره همت و مشارکت داشتند.

جهادگران بسیجی در عرصه های اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی کارآ و ساعی هستند

وی با بیان این که اهداف متعددی از برپایی قرارگاه جهادی شهدای جهادگر استان البرز در این اردو و در اردو های دیگر جهادی دنبال می شود، عنوان کرد: بارزترین اهدف رسیدن به شبکه سازی و توانمندسازی گروه‌های جهادی سراسر استان و همچنین تمرین سازماندهی عملیاتی این گروه‌ها در بحران‌ها پیش رو می باشد.

 هومن احتمالی افزود: خیرین و افراد در اقشار مختلف جامعه در عرصه‌‌ی حرکت‌های جهادی با هر میزان توانایی قادر است به ایفای نقش بپردازد، چه در مبحث کمک‌های نقدی و غیر نقدی و چه بصورت داوطلبانه با حضور در اردوهای جهادی از حرفه‌ و تخصص خود در راستای کمک به هموطنان کم برخوردار کشور ایران اسلامی قدم بردارد.

وی همچنین با بیان این که مشکل و کمبود همیشه وجود دارد، ابراز کرد: جهادگران بسیجی باور دارند که با توکل بر خدا و توسل بر ائمه معصومین علیهم‌السلام هر سدی شکسته خواهد شد و هیچ راهی بن بست نیست.

وی همچنین با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و نیز تاثیرپذیری فرآیند کاری مشاغل از این بیماری منحوس، گفت: جهادگران گروه های جهادی پس از همه گیری بیماری کرونا در خط مقدم مبارزه با این بیماری در قالب پدافند زیستی به مقابله با این بیماری منحوس پرداختند و از همان بدو شیوع این بیماری مثل همیشه در خط اول مواجهه با بحران قرار داشتند، این مهم کماکان ادامه دارد.

وی یادآور شد: اعضاء گروه‌های جهادی بسیج در عرصه‌های عمران و آبادانی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و سلامت، اشتغال و آموزش، رسانه و در یک کلام هرکجا که در جهت اعتلای نظام مقدس اسلامی احساس نیاز شود، فعالیت می کنند.

مسئول قرارگاه جهادی شهدای جهادگر استان البرز در پایان ضمن قدردانی از نقش آفرینی بی بدیل جهادگران عرصه های جهادی، خاطر نشان کرد: امیدوارم خدواند یکتا عاقبت همگی ما را ختم بخیر و به رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای مد ظله العالی طول عمر با عزت عطا و چشمانمان را بجمال بی مثال امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف روشن کند.

خبرنگار بسیجی:فوج

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها