خبرهای داغ:
بهسود و تاراج قوم هزاره!!

افغانستان، نقطه پایانی امپراطوری های دنیا/نسل کشی شیعه

تجربه ثابت کرده است که افغانستان نقطه پایانی امپراطوری های دنیاست. آمریکا برای ماندن در افغانستان نیازمند جامعه آشوب زده است
کد خبر: ۹۳۳۰۴۳۱
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

خبرگزاری بسیج:صادق چگینی/صد سال پیش گروهی عشایر بنام کوچی در بهسود وارد شدند و با تسخیر چراگاه های مردم شیعه تنش و درگیری را در بهسود افزایش دادند. این رفتارها منجر به درگیری و قتل عام مردمان بی دفاع قوم هزاره شد، در سال ۱۳۷۱ جوانی رشید از قوم هزاره در غرب کابل در کنار نیروهای جهادی علیه نا امنی کشورش جنگید،تا اینکه طالبان بر کابل تسلط یافت و عبدالغنی علیپور یک سال در اسارت طالبان تحت شکنجه قرار گرفت، علیپور معروف به فرمانده شمشیر با راه اندازی جبهه مقاومت در برابر طالبان و کوچی ها توانست با هسته اولیه ۱۵۰نفره بزرگترین نسل کشی طالبان علیه قوم شیعه هزاره را با شکست مواجهه کند، بامیان، وردک، غزنی، و کابل در سیطره طالبان قرار گرفت، زنان و مردان بسیاری به جرم شیعه بودند قتل عام شدند.

فرمانده علیپور برای نجات مردمان هزارجات که بیش از ۲۰درصد جمعیت ۳۰میلیونی افغانستان را تشکیل می دهند رانندگی را رها کرد و بار دیگر علیه ناامنی اقدام کرد. ورود قوم هزاره افغانستان به بدنه دولت و هوش سرشار این مردمان سبب شد به عنوان رکن اصلی پیشرفت و توسعه مورد توجه قرار گیرند.

دولت دست نشانده اشرف غنی با پشتیبانی انگلستان، آمریکا و عربستان و اسراییل، ترکیه، اقدام به دستگیری و ترور بسیاری از نخبگان افغانستان کرد، هرکس انتقاد کند با حادثه و ترور ساختگی کشته می شود، در تفاهمی مخفیانه در بگرام و هلمند افغانستان اشرف غنی با آمریکا و عربستان تفاهم می کند بیش از ۱۵هزار نیروی داعشی و تکفیری را به عنوان بازوان ترور و نا امنی وارد افغانستان کنند.

تجربه ثابت کرده است که افغانستان نقطه پایانی امپراطوری های دنیاست. آمریکا برای ماندن در افغانستان نیازمند جامعه آشوب زده است. فرمانده علیپور دامنه امتیت مردمی را گسترش داده و در بامیان، ولایت میدان وردک، غزنی و غرب کابل اقدام به گشت زنی و تامین راه های نا امن می کند. بارها زنان و مردانی که توسط طالبان گروگان گرفته شدند با قدرت علیپور بازگردانده شدند.

دولت اشرف غنی به دنبال نابودی هسته های مردمی متعهد به افغانستان است و مهره های غربی و دست نشانده را جایگزین کند. علیپور تیغ برنده هزارجات و سد نفوذ ناپذیر در برابر یاغی گری طالبان است. انگلستان به همراه ۱۱۰۰کماندوی ارتش به مردم غیر نظامی حمله می کند تا فرمانده علیپور را دستگیر کنند. آقای غنی خوب می داند که انگلیس مخالفین خودش رابا خون جوانان افغانستان حذف می کند. در خاو میانه جدید با بودن امثال علیپور و سایر نیروهای مردمی کار جماعت چشم آبی سخت است.

ایران نمی تواند نسبت به قتل عام مردم هزاره بی تفاوت باشد، وزارت خارجه ایران سفیر افغانستان را احضار کند و مراتب اعتراض را به وی ابلاغ نماید، اگر انگلستان و آمریکا دست از کشتار و ترور در افغانستان بر ندارند باید سزای کار خود را در منطقه ببینند، دامنه این کشتار و ترورها به ایران نیز کشیده شده است. سپاه پاسداران به عنوان بازوی قدرتمند مستضعفان جهان طرح برخورد با تروریست هارا در دستور کار قرار دهد.

نیروهای مقاومت را پشتیبانی و تقویت کند، تا کسی جرات تعرض به آنان را نداشته باشد. وقتی پلیس افغانستان توان اطلاعاتی ندارد و هر روز مردم، آدم ربایی، قتل عام، انتحار و انفجار را تجربه می کنند وجود فرماندهانی مانند علیپور که با هزینه خود امنیت گستر است نعمت بزرگی برای افغانستان است. آقای اشرف غنی به اندازه یک گردان سپاه پاسداران برای کشورت امنیت هدیه نکردید، تاریخ را به گونه ای رقم بزن که ننویسند رییس جمهوری که در کشورش توسط گروهبان آمریکایی تفتیش شد.

نگارنده: صادق چگینی
انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها