فرمانده سپاه ناحیه حضرت علی اکبر(ع):

۲۵ نوعروس نیازمند اشتهاردی راهی خانه بخت شدند

 فرمانده سپاه ناحیه حضرت علی اکبر(ع) از تهیه 25 سری کمک جهیزیه همزمان با میلاد با سعادت امام زمان (عج) و اهداء آن به نوعروسان کم برخوردار اقتصادی در شهرستان اشتهارد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۰۴۹۱
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرگرد ترابی فرمانده ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان، اظهار داشت: بمناسبت فرارسیدن میلاد سراسر نور و رحمت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، ۲۵سری کمک جهیزیه با همت و مساعدت گروه های جهادی، مساجد شهرستان اشتهارد، صاحبان صنایع و کمیته امداد امام خمینی (ره)، توسط مرکز نیکوکاری یاوران انقلاب و بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد و در قالب بخشی از رزمایش کمک مؤمنانه با عنوان (جهازبرون مهدوی) به زوج های جوان و نیازمند این شهرستان اهداء شد.

وی افزود:کاروان شادی این جهیزیه ها عصر روز یکشنبه همزمان با شب میلاد حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف در سطح شهرستان اشتهارد به حرکت درآمد تا جلوه ی دیگری از همدلی و نوعدوستی مردم شریف و ولایت مدار این شهرستان باشد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد بیان کرد: ارزش ریالی این کمک جهیزیه ها حدود ۴میلیارد ریال می باشد، مرحله بعد اجرای رزمایش کمک های مؤمنانه در دهه‌ی اول ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

وی گفت: تاکنون در قالب رزمایش کمک مؤمنانه و مواسات و همدلی، بیش از ۹۲۰۰ بسته معیشتی، ۱۱۰ دستگاه تبلت، ۴۰۰ بسته لوازم التحریر، ۳۵ سری کمک جهیزیه، ۱۵۰هزار ماسک بهداشتی، ۵۰۰۰ بسته بهداشتی از ابتدای سال ۱۳۹۹، در سطح شهرستان اشتهارد توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه این شهرستان و با مشارکت خیرین و جهادگران گروه های جهادی توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد در پایان گفت: جهادگران گروه های جهادی این سپاه ناحیه در این مدت همچنین ۳۷ باب واحد مسکونی خانواده های نیازمند را بازسازی و مرمت و یک واحد جدید نیز احداث کردند.

انتهای پیام/ف
ارسال نظرات
پر بیننده ها