رئیس بسیج سازندگی استان زنجان در گفت وگو با "بسیج" :

170 اردوی جهادی در ایام نوروز برگزار شده است/فعالیت 110 گروه جهادی در این اردوها

زنجان-رئیس بسیج سازندگی استان زنجان گفت: در سال جاری 110 گروه جهادی با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به برگزاری 170 اردوی جهادی در استان زنجان نمودند.
کد خبر: ۹۳۳۰۵۹۶
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
سرهنگ فرشاد پیری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو و آرزوی سلامتی برای ملت شریف ایران اسلامی به اردو‌های جهادی برگزار شده در عید نوروز اشاره و اظهار کرد:اردو‌های جهادی ویژه ایام نوروز هر ساله از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین ماه در سراسر کشور و به تبع آن در استان زنجان نیز برگزار می‌گردد.
170 اردوی جهادی در ایام نوروز برگزار شده است/فعالیت 110 گروه جهادی در این اردوها

وی با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، برنامه‌های گروه‌های جهادی حمایت از خانواده‌های نیازمند درگیر کرونا (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) در اولویت ماموریت گروه‌های جهادی می‌باشد، تصریح کرد: در سال جاری ۱۱۰ گروه جهادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به برگزاری ۱۷۰ اردوی جهادی در استان زنجان نمودند که ضمن توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی و سایر نیازمندی‌ها به آسیب دیدگان بیماری کرونا و خانواده‌های نیازمندان، در عرصه‌های عمرانی در مناطق محروم و کم برخوردار شهری و روستایی و با وضعیت مناطق رنگ زرد و آبی می‌باشد فعالیت می‌کنند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط گروه‌های جهادی خاطرنشان کرد: از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به عرصه‌های عمرانی نظیر احداث و تکمیل و مرمت خانه‌های محروم، مرمت مدرسه، مسجد و آبرسانی شرب در مناطق محروم اشاره کرد.

پیری ادامه داد: اقدام ویژه دیگری که امسال توسط گروه‌های جهادی در راستای ایجاد انسجام و هم افزایی و اجرای موثرتر برنامه‌های جهادی درحال انجام میباشد، تشکیل قرارگاه‌های جهادی در استان و شهرستان هاست که این قرارگاه‌های جهادی متشکل از حداقل ۵ گروه جهادی ایجاد شده است.

این مسئول در پایان یادآور شد: امید است در دهه پنجم انقلاب اسلامی که دهه پیشرفت و عدالت می‌باشد با خدمت رسانی توسط گروه‌های جهادی که به صورت انقلابی و خودجوش در این عرصه‌ها ورود پیدا می‌کنند بتوان خدمات شایانی به، ولی نعمتان انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها به نحو احسن ارائه نمود.
ارسال نظرات