یادداشت/

«السلام علیک یا بقیة الله»، ذکر لبان منتظران ظهور

منتظران ظهور مصلح حقیقی عالم با افتخار «السلام علیک یا بقیة الله» را ذکر لبان خود کرده و با عشق دعای فرج را زمزمه می کنند.
کد خبر: ۹۳۳۰۶۲۵
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، زندگی در عصر یوسف زهرا (س)، حضرت بقیة الله عجل الله فرجه الشریف افتخاریست که در نوع خود بی نظیر است. انتظار برای ظهور منجی موعود، حضرت ولیعصر (عج)، از شیرین ترین لحظات زندگی بشر است که با افتخار نصیب ما و تمام منتظران مولا در این زمانه شده است. انصافا خیلی مورد عنایت الهی هستیم که محبت وجود نازنین صاحب العصر امام زمان (عج) در قلب یکایک ما شکل گرفته است.

«السلام علیک یا بقیة الله»، ذکر لبان منتظران ظهور

منتظران ظهور مصلح حقیقی عالم با افتخار «السلام علیک یا بقیة الله» را ذکر لبان خود کرده و با عشق دعای فرج را زمزمه می کنند و ضمن قرائت دعای سلامتی حضرت، بی صبرانه چشم انتظارند تا به پیشواز قدوم مبارکش بروند، مقتدرانه جشن آمدن یگانه باقی مانده کربلا را برپا کنند و از برکات حکومت جهانی وارث تمام انبیای الهی و معصومین علیهم السلام بهره مند شوند.

مردم ایران سال 1400 مهدوی را آغاز کرده اند و با تولد قطب عالم امکان و قائم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به پایان می رسانند که این موضوع بی شک خیر بسیاری را برای ایران و ایرانیان به دنبال خواهد داشت.

امروز مردم دنیا شدیداً محتاج آمدن او هستند تا به اراده پروردگار، معنای آیه شریفه «بقیة الله خیر لکم ان کنتم مومنین» را ببینند و با درک عدالت علوی، دلیل صلح امام حسن مجتبی (ع) و قیام عاشورای امام حسین (ع) را دریابند. تمام مستضعفان جهان چشم انتظارند که با امر رب العالمین، حضرت مهدی (عج) که تنفس تمام مخلوقات به واسطه نفس های قدسی اوست، ظهور کند.

میلاد سراسر نور گل نرگس، امام زمان (عج) محضر مبارک آن امام عزیز و مهربان و تمام معتقدان به آمدن منجی، شیعیان جهان و مردم خوب ایران مبارک باد. اللهم اعذه من شر کل باغ و طاغ و من شر جمیع خلقک و احفظه من بین یدیه و من خلقه و عن یمینه و عن شماله و احرسه و امنعه من ان یوصل الیه بسوء و احفظ فیه رسولک و آل رسولک واظهر به العدل. اللهم عجل لولیک الفرج ...

خبرنگار بسیجی: حامد منیعی                          

انتهای پیام/ص                                                                                                                    

ارسال نظرات
پر بیننده ها