خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان:

درگیری‌های سیاسی و حزبی از جمله موانع تولید است/همه مسئولان و مردم برای تحقق شعار سال تلاش کنند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع)همدان درگیری‌های سیاسی و حزبی را از جمله موانع تولید دانست و گفت: متاسفانه بازی‌ها و برخوردهای سیاسی باعث ضربه جدی به اقتصاد و کارخانجات تولیدی شده است.
کد خبر: ۹۳۳۰۶۵۶
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

درگیری‌های سیاسی و حزبی از جمله موانع تولید است/همه مسئولان و مردم برای تحقق شعار سال تلاش کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمود قربانی در ویژه برنامه ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت امام زمان(عج) در تیپ انصارالحسین(ع) همدان با برشماری برخی ویژگی‌های منتظران ظهور حضرت ولیعصر(عج) اظهار داشت: مهمترین وظیفه منتظر طبق منابع دینی، تلاش برای اصلاح جامعه از منکرات و حرکت جامعه در مسیر حق است.

وی شناخت و معرفت و نیز محبت نسبت به امام زمان(عج) را از مهمترین وظایف منتظران دانست و خاطرنشان کرد: با شناخت و معرفت و توأم کردن آن با محبت می‌توانیم ادعا کنیم که امام زمان(عج) را می‌شناسیم و منتظر حضرت هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان در تبیین شعار سال بیان داشت: از مهمترین نعمت‌هایی که خداوند به مردم ما عطا کرده وجود رهبری معظم انقلاب است که مسیر حرکت جامعه را در مسیر سعادت و پیشرفت به درستی تشخیص و راهنمایی می‌کند.

وی گفت: اینکه مقام معظم رهبری شعار سال‌های اخیر را شعارهای اقتصادی نامگذاری کرده‌اند به معنای اهمیت فوق العاده این موضوع است که توجه و تلاش مسئولان و عموم مردم را می‌طلبد.

قربانی با بیان برخی مشکلات بخش تولید کشور گفت: متاسفانه با سیاست‌های غلط دولت در کشور تولید کشور در سال‌های اخیر با مشکلات و موانع زیادی روبرو شد.

وی افزود: اگر تولید کشور رونق یابد بدیهی است که بسیاری از مشکلات امروز را نخواهیم داشت و تحریم نیز در ما اثری نخواهد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در تحقق شعار سال همه مسئولان و مردم باید با جدیت تلاش کنند و این موضوع در حد شعار باقی نماند.

وی اظهار داشت: مسئولان سه قوه باید با قانون‌گذاری و اجرا و نظارت بر قوانین از تولید داخل حمایت کنند و همچنین وظیفه آحاد مردم است که با غیرت دینی و ملی، از کار و کالای ایرانی حمایت کنند.

قربانی گفت: خطاب سخن و شعار رهبر انقلاب همگانی است و همه دلسوزان انقلاب را شامل می‌شود، بنابراین هیچ شخص یا دستگاهی نباید خود را از موضع این شعار معاف بداند.

وی درگیری‌های سیاسی و حزبی را از جمله موانع تولید دانست و گفت: متاسفانه بازی‌ها و برخوردهای سیاسی باعث ضربه جدی به اقتصاد و به خصوص شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان همچنین سپاه را از نهادهای پیشقدم برای تحقق شعار سال دانست و گفت: سپاه پاسداران در این زمینه به طور جدی ورود خواهد کرد و موانعی که بر سر راه تولید و پیشرفت اقتصادی کشور هست را رفع خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات