خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

شناخت ائمه (ع) سعادت پایدار را به دنبال دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: شناخت ائمه معصوم (ع) سعادت پایدار را به دنبال دارد.
کد خبر: ۹۳۳۰۸۰۴
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام مهدی رضایی با رزمندگان مستقر در  پایگاه مرزی آق برزه گردان ۳۱۹ حضرت ولیعصر (عج) سپاه سلماس دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: امام زمان(عج) از دیده ها پنهان هستند، اما همچون خورشیدی از پشت ابرها، انوارشان بر جوامع بشری روشنایی می بخشد.

وی با بیان اینکه غیبت امام زمان(عج) فلسفه و فوایدی دارد، یکی از علل اصلی غیبت آن حضرت را عدم همراهی اکثر مردم با ائمه پیش از ایشان و غربت امامان در بین شیعیان خود عنوان کرد و افزود: بسیاری از مردم با وجود زندگی در کنار معصومین(ع) و بهره مندی از انوار و فیوضات آنان، قدر این نعم عظیم الهی را ندانسته و فریفته دنیا شده و از امام خویش فاصله می گرفتند و متاع ناچیز دنیای فانی را بر سعادت پایدار اخروی ترجیح می دادند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه تنها با ظهور حضرت حجت(ع) است، که بساط ظلم و ظالمان از روی زمین برچیده خواهد شد،  تصریح کرد: در این روز برای تعجیل در ظهور ایشان بسیار دعا کنید، چرا که خداوند به واسطه امام عصر (عج)، نعمت هایش را بر مردم ارزانی می دارد و با ظهور ایشان عدل و داد در زمین گسترده خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار