اعضای شورای سیاست‌گذاری *« اولین جشنواره ملی فرهنگی و هنری دانشگاهیان تاریخ ساز »* با صدور احکام جداگانه ای منصوب شدند.
کد خبر: ۹۳۳۰۸۳۸
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

دکتر حمید بالایی*، جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور و رئیس شورای سیاست¬گذاری جشنواره در احکامی جداگانه، *محسن جهانی، دکتر جهانگیر الماسی، مصطفی کمیجانی، دکتر مهرداد توکلی، دکتر رشید جعفرپور و دکتر علیرضا حبیبی* را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری این جشنواره منصوب کرد.

 

در بخشی از متن احکام صادره اعضای این شورا آمده است : با عنایت به اهمیت و ضرورت بهره¬گیری از نظرات تخصصی کارشناسانه و با توجه به تجربیات جنابعالی در حوزه های  مختلف فرهنگی هنری، به موجب این حکم به عنوان « عضو شورای سیاست گذاری  اولین جشنواره ملی فرهنگی و هنری دانشگاهیان تاریخ ساز »   منصوب می¬شوید.

امید است با اتکال به درگاه باریتعالی و  با استفاده حداکثری از تجارب  و تخصص، در ترویج  و ارتقای تقویت ادبیّات دفاع مقدّس و انجام این وظیفه مهم موفق و مؤید باشید. توفیقات روز افزون جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.

 

جشنواره ملی فرهنگی و هنری دانشگاهیان تاریخ ساز طی مصوبه قرارگاه مرکزی شهید علم الهدی(راهیان نور دانشگاهیان) و ابلاغ وزارت علوم تحقیقات و فناوری، نخستین جشنواره تخصصی دانشگاهی در کشور است که صرفا در حوزه دفاع مقدس برای دانشجویان، استادان، کارمندان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در دو سطح *استانی و ملی* و هفت بخش تخصصی هنری با هدف کشف استعدادهای فرهنگی هنری و فعالین حوز دفاع مقدس در دانشگاه ها، شناسایی شهدای استان بویژه شهدای دانشجو، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه ها، روایت جنگ تحمیلی هنرمندانه از زاویه نگاه دانشگاهیان و با تشکیل دبیرخانه ای دائمی در *لانه جاسوسی سابق آمریکا* واقع در سازمان بسیج دانشجویی کشور آغاز به کار کرده است.

ارسال نظرات