خبرهای داغ:
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه ملایر:

تجمع در بوستان‌ها و پارک‌های ملایر در ۱۳ فروردین ممنوع است

ملایر-معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه ملایر اظهار داشت: هرگونه تجمع و گردهمایی در بوستان‌ها و پارک‌ها طبق مصوبه ستاد ملی کرونا همزمان با ۱۳ فروردین روز طبیعت ممنوع است.
کد خبر: ۹۳۳۰۸۳۹
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
تجمع در بوستان‌ها و پارک‌ها همزمان با ۱۳ فروردین ممنوع استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حسین فارسی در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا شهرستان ملایر اظهار داشت: ملایر در وضعیت رو به افزایشی شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و بدون شک ادامه این روند شرایط زرد این شهرستان را در وضعیت خطرناک و تغییر رنگ قرار می‌دهد.

وی افزود: خودرو‌های غیربومی که از شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی وارد این شهرستان شده‌اند، حضورشان در این شهرستان غیرقانونی است و باید ملایر را ترک کنند، در غیر اینصورت طبق هشدار‌های ناجا برای آن‌ها اعمال قانون و مشمول جریمه خواهند شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه ملایر ابراز داشت: خودرو‌های با پلاک شهر‌های قرمز و نارنجی از استان‌های تهران، قم، کرج، مرکزی، لرستان و خوزستان حق ورود به شهر ملایر را ندارند و برای خودرو‌های شهر‌های قرمز جریمه یک میلیون تومانی و برای شهر‌های نارنجی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال خواهد شد و تمام ورودی‌های شهر ملایر توسط پلیس مسدود می‌شود.

وی ادامه داد: ممنوعیت تردد از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد همچنان برقرار است و برای خودرو‌های متخلف و بی‌توجه به تردد‌های شبانه جریمه ۲۰۰ هزار تومانی اعمال می‌شود.

فرسی عنوان کرد: اصناف، کسبه و بازاریان تا ساعت ۲۱ شب مجاز به فعالیت هستند و تالار‌ها با یک چهارم و رستوران‌ها با یک سوم ظرفیت و تا ساعت ۲۲ شب مجاز به فعالیت هستند و در صورت تخلف پلمب می‌شوند.

وی تصریح کرد: عامل اصلی روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در این شهرستان دورهمی‌های فامیلی و خانوادگی، تجمع‌ها، مراسم‌های عروسی و عزا و بی‌توجهی به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی است و از این پس نظارت‌ها و بازرسی‌ها در این زمینه تشدید خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه ملایر اظهار داشت: هرگونه تجمع و گردهمایی در بوستان‌ها و پارک‌ها طبق مصوبه ستاد ملی کرونا همزمان با ۱۳ فروردین روز طبیعت ممنوع است.

وی افزود: تمامی برگ تردد‌هایی که از سوی فرمانداری و پلیس راهور صادر شده، باطل است و هیچگونه برگ ترددی صادر نخواهد شد.

فارسی ابراز داشت: کنترل و نظارت بر آرامستان‌ها به ویژه آرامستان بهشت هاجر همچنان برقرار است و مراسم‌های تشییع باید در مدت زمان کوتاهی و با تعداد افراد اندک همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: شهربازی‌های مسقف و باز در سطح شهر بسته است و از امروز مجددا تیم‌های بازرسی فعال است و به شدت نظارت‌ها تشدید می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات