روز جمهوری اسلامی؛ یعنی حضور همه جانبه مردم زیر سایه اسلام

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود گفت:روز جمهوری اسلامی؛ یعنی حضور همه جانبه مردم زیر سایه اسلام است.
کد خبر: ۹۳۳۰۸۵۳
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
روز جمهوری اسلامی؛ یعنی حضور همه جانبه مردم زیر سایه اسلامحجت‌الاسلام عیسی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: دوازده فروردین بهار انقلاب ما و روز شکفتن گل اسلام بر شاخسار زمان و نویدبخش تجلی حق و حاکمیت نظام اسلامی است.
وی افزود: دوازده فروردین عصاره یک تاریخ سراسر خون و شهادت و تبلور آن همه عشق ها، آرمان ها، اسلام خواهی ها، حق پرستی‌ها و باطل ستیزی هاست.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود با اشاره به اینکه دوازده فروردین روز احقاق حق، روزی پیروزی دین است، گفت: جمهوری اسلامی ودیعه الهی در دست ماست و روز دوازده فروردین روز بیعت ما با اسلام، برای دفاع و حمایت و فداکاری در راه این انقلاب مقدس است که راهش همان اسلام و حاکمیت قرآن است.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی که تجسّم عینی آن همه شعار‌ها و فریاد‌ها و خواستن‌ها و طلب‌ها و عطش‌ها بود، با همه سنگینی اش، روی دوازده ستون نورانی و سرخ نهاده شد.
سلیمانی با بیان اینکه دوازده فروردین خندقی بود که حفر گردید و احزاب قریش و کفار حجاز، از بیعتگران مؤمن و امت محمد (ص) باز شناخته گردیدند، افزود: روز جمهوری اسلامی صراط بُرنده و لغزنده و باریکی بود که بر فراز جهنم خودخواهی‌ها و شرق گرایی‌ها و غرب زدگی‌ها و قدرت طلبی‌ها کشیده شد، تا این امت را به جنه المأوای خداباوری و اسلام خواهی و حق جویی رهنمون شود.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود با تاکید بر اینکه دوازده فروردین روز بلوغ فکری و سیاسی این امت، در سایه اسلام بود، اظهار کرد: دوازده فروردین یکی از ایام الله بود، روزی مبارک و مقدس که دهانی به وسعت ایران با فریادی رعدآسا و پرطنین جمهوری اسلامی را آری گفت.
وی تاکید کرد: دوازده فروردین روز احقاق حق بود، روز پیروزی دین، روزی که افسون ساحران جادوگر و تلاش خنّاسان وسوسه گر، باطل گشت. روزی که کشتی این امت در ساحل استقرار و استقلال لنگر انداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار