خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه استان همدان:

انقلاب اسلامی به معنای محتوایی صادر شده است/ رسانه‌ها در خط مقدم مقابله با تحریف دشمنان هستند

همدان-مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: تحول ساختاری در دنیا در حال شکل گیری است و مستضعفان عالم بیدار شده‌اند و انقلاب اسلامی به معنای محتوایی صادر شده است.
کد خبر: ۹۳۳۰۹۰۵
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳

انقلاب اسلامی به معنای محتوایی صادر شده است/ رسانه‌ها در خط مقدم مقابله با تحریف دشمنان هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر قوامی در جلسه بررسی عملکرد یکساله مجلس شورای اسلامی در جمع اهالی رسانه همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه این مجلس انقلابی‌ترین و قوی‌ترین مجلس بعد از انقلاب است، اظهار داشت: این مجلس ضعف و قوت‌هایی دارد و چشم امید مردم به آن است.

وی با بیان اینکه ما در گام دوم انقلاب اسلامی ایران به مسئولین انقلابی با عملکرد جهادی نیازمندیم، گفت: مسئول انقلابی در راستای رفع دغدغه مردم، مطالبات قانونی و شرعی مردم و انقلاب اسلامی از نهادهای حاکمتی کشور به دور از سستی و تنبلی حرکت خواهد کرد.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه گام دوم انقلاب اسلامی نشان دهنده آن است که انقلاب بالنده و استوار است، گفت: دشمن با تمام تلاش‌ها و بهترین تجهیزات نظامی سخت افزاری، تجهیزات جنگ نرم و از بُعد شیطانی تحریم‌های سخت اقتصادی پای کار آمد تا انقلاب اسلامی نتواند چهل سالگی خود را ببیند که می‌بینیم افول آمریکا نزدیک است.

وی با بیان اینکه اهالی رسانه باید در نشست‌های مختلف این افول آمریکا را از حیث ساختاری سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و جایگاه انقلاب اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل بررسی کنند، گفت: امروز تراز انقلاب اسلامی بعد از چهل سال از تراز یک کشور ضعیف به یک کشور قوی در منطقه و ساختارشکن به نفع اسلام تبدیل شده است و به سوی مطرح شدن در تراز بین‌المللی می‌رود.

قوامی با بیان اینکه در تمام دنیا ایران را در نظر نگرفتن یعنی زمین بازی به هم خوردن و برنامه‌ها ابتر ماندن، گفت: تحول ساختاری در دنیا در حال شکل گیری است و مستضعفان عالم بیدار شده‌اند و این انقلاب به معنای محتوایی صادر شده است.

وی با بیان اینکه دشمن تا بن دندان مسلح راهبرد خود را به جنگ هوشمند و تحریم اقتصادی و جنگ نرم تغییر داده است، گفت: هدف جنگ هوشمند براندازی با استفاده از ظرفیت مردمی به وسیله نا امید کردن مردم است.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه جریان نفوذ به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است، خط تحریف را در پیش گرفته است، تصریح کرد: انقلاب ادعایی نداشته و آرمان‌هایی داشته که محقق شده است و باید با تدابیر مسئولین سوء مدیریت‌هایی که در جامعه هست با روحیه و نگاه انقلابی و جهادی محقق شود و جریان تحریف شکسته شود.

وی با تاکید بر اینکه با روحیه و نگاه انقلابی و جهادی و با رعایت اخلاق رسانه‌ای و مطالبات آنها این امر محقق خواهد شد، گفت: در رسانه باید محتوا تولید، قلم فرسایی و مطالبه کرد که حق برای مردم لمس شود و جریان تحریف و اثر آن دفع خواهد شد.

قوامی با بیان اینکه امروز ظرفیت رسانه آنقدر بالا است که در تمام ابعاد وجودی آدمی اثرگذار است و امروز رسانه می‌تواند به تولید کمک کند، گفت: ما در بسیج رسانه در تلاش هستیم رسانه تراز انقلاب اسلامی و در تراز استان همدان جبهه واحدی شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه رسانه می‌تواند با بررسی علمی، دقیق و مساله محوری از نهادهای حاکمیتی و مدیریتی با جریان‌سازی گفتمانی پشتیبانی‌ها را جمع کند و در راستای رفع موانع تولید با حضور در بین کارآفرینان و تولیدکنندگان کمک کند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه اگر مسئولی در بیانیه گام دوم مورد خطاب رهبری است و وظیفه‌ای بر دوش خود می‌بیند برای تحقق آن وظیفه باید از ظرفیت رسانه استفاده کند و هم به یاری رسانه‌ها بشتابد، ابراز داشت: امروز رسانه‌ها در خط مقدم مقابله با تحریف دشمنان و مطالبه‌گری مطالبات قانونی و شرعی مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران از نهادهای مدیریتی است.

وی با تاکید بر اینکه تمام افتخار انقلاب اسلامی این است که بعد از چهل سال ذره‌ای به آرمان‌های خود خیانت نکرده است و اثر آن را در عرصه بین الملل می‌بینیم، عنوان کرد: برگزاری سلسله نشست‌های امیدآفرین، کمیته نقش‌آفرین در رسانه، میزگرد حل مساله با مسئولین استان با رویکرد امیدآفرین و سلسله نشست‌هایی با هدف افزایش مشارکت و انتخاب اصلح در تراز انقلاب از اقدامات بسیج رسانه از ابتدای سال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات