خبرهای داغ:
همدان-مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: در نهایت ۱۵ اثر از فعالین رسانه‌ای استان همدان با داوری به عنوان آثار برگزیده به مرحله جشنواره کشوری معرفی شدند.
کد خبر: ۹۳۲۷۲۴۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
معرفی ۱۵ اثر از استان همدان به مرحله کشوری جشنواره رسانه‌ای ابوذرناصر قوامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به همت بسیج رسانه استان همدان، در ۱۰ محور و در قالب فیلم کوتاه (ویژه شبکه‌های اجتماعی)، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی و موشن گرافی برگزار شد.

وی با بیان اینکه آثار برگزیده برای رقابت نهایی به مرحله کشوری ششمین جشنواره‌ای رسانه‌ای ابوذر ارسال می‌شوند، گفت: جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر در سال ۹۹ با ۱۱۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: در نهایت ۱۵ اثر از فعالین رسانه‌ای استان همدان با داوری به عنوان آثار برگزیده به مرحله جشنواره کشوری معرفی شدند.

وی افزود: به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان با حضور شورای قشر بسیج رسانه و فعالین این حوزه به صورت محدود برگزار شد.

قوامی با بیان اینکه جشنواره ابوذر در راستای معرفی و ایجاد بستر رسانه تراز انقلاب اسلامی شکل گرفته است، ادامه داد: رسانه‌ها باید بتوانند در فضایی آرام و منطقی به بیان دغدغه‌ها و مطالبات مردم و انقلاب اسلامی بپردازند.

وی جشنواره ابوذر را یادآور زبان حق گوی یار حضرت پیامبر (ص) و حضرت امیر (ع) در برار سختی و مشکلات جامعه دانست و گفت: رسانه‌ها باید همچون ابوذر برای احیای مطالبات مردم و انقلاب اسلامی از مجموعه مدیریتی تلاش کنند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان ایستادن در راه روشن و مستقیم انقلاب اسلامی را بدون مطالبه‌گری رسانه نشدنی دانست و اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های متنوع فضای مطالبه‌گری در استان را گسترش دهیم.

وی با اشاره به نفرات برتر جشنواره رسانه‌ای ابوذر سال ۱۳۹۹ سازمان بسیج رسانه در استان همدان عنوان کرد: در بخش خبر سولماز عنایتی به عنوان نفر اول، شکیبا کولیوند نفر دوم و سمیرا قادری نفر سوم، در بخش مقاله و یادداشت نیز مهناز روزبهانی نفر اول، مسعود ویژه نفر دوم و فاطمه خزایی به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

قوامی ابراز داشت: در بخش مصاحبه نیز نفر اول زهرا کریمی عفیف، نفر دوم فاطمه رحمتی و نفر سوم مینو جعفری، در بخش گزارش نفر اول مینو جعفری، نفر دوم فاطمه رحمتی و نفر سوم سمیرا قادری، در بخش گزارش تصویری نفر اول علی فردوسی پور، نفر دوم علی رستمی و نفر سوم به صورت مشترک زهرا جعفرپور ایروانی و یحیی احمدی معرفی شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات