نماينده ولي فقيه در استان مركزي به مناسبت روز جمهوري اسلامي گفت: ۱۲ فروردين مهر تایید مردمی بر انقلاب و سرآغاز حاکمیت تفکر و تمدن اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۳۰۹۶۱
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ نماينده ولي فقيه در استان مركزي با صدور بيانيه اي به مناسبت روز جمهوري اسلامي گفت: ۱۲ فروردين مهر تایید مردمی بر انقلاب و سرآغاز حاکمیت تفکر و تمدن اسلامی است. 

آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي در اين بيانيه آورده است: یوم‌الله ۱۲ فروردین یادآور فریاد ملتی متمدن و سربلند از درون تاریخ است که ندای صلح، عدالت طلبی و خودباوری آنها در سایه انقلاب اسلامی به گوش جهانیان رسید و با پشتیبانی از آرمان‌های بنیانگذار این انقلاب شکوهمند مسیری جدید از عزتمندی و اقتدار پیش روی خود و تمامی آزادادیخواهان جهان قرار داد. 

در بخشي از اين بيانيه آمده است: يوم‌الله ۱۲ فروردين سرآغازي بر حيات واقعي اسلام در عصر دنيا داران جاه طلب و ‏زورمداران هواپرست است كه از معنويت و روحانيت گسسته و سعادت ابدي خود را در پيروي از اميال و آرزوهاي ‏مادي و حيواني جستجو كرده اند. 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در این بيانيه مي افزايد: تاكيد بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) در انجام رفراندوم در مدت كوتاهي پس از پيروزي انقلاب اسلامي دلالت بر اهميت و نقش مردم در تعيين سرنوشت و الگوي حكومت و اداره جامعه و قانونمندسازي ساختار و بنيان‌هاي نظام داشته و خط بطلاني بر تبليغات مسموم استكبار جهاني عليه جمهوري اسلامي به شمار مي‌رود. 

در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: ۱۲ فروردين را مي توان تجلي واقعي اراده و عزم راسخ در تعيين سرنوشت كشور و نظام و نشان از روحيه استقلال طلبي و آزاديخواهي ملت بزرگ و رشيد ايران اسلامي دانست كه با راي اكثريت قاطع مردم (۲/۹۸ درصد) در رفراندومي ملي بروز و ظهور يافت. 

در ادامه اين بيانيه عنوان شده است: نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با پشتيباني ملت انقلابي به پيروزي رسيد و در طول عمر با برکت انقلاب با اين پشتيباني و حمايت قله هاي بزرگي فتح و گام هاي مهمي در راستاي اعتلاي نظام اسلامي برداشته شد. 

این بيانيه مي افزايد: ملت آگاه، مومن، زمان شناس و با بصیرت ایران اسلامی در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره با پشتیبانی از آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری عشق و علاقه خود به انقلاب اسلامی را فریاد زده است و امسال نیز در انتخابات ۲۸ خردادماه که فرصتی دوباره برای تثبیت اقتدار و عظمت نظام اسلامی محسوب می‌شود با حضور خود تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند. 

در پایان ابن بیانیه آمده است: خداوند بر توفیقات تمامی خدمتگزاران به نظام اسلامی بیفزاید و سایه مقام معظم رهبری را بر سر ملت همیشه در صحنه حفظ و روح بلند امام راحل و شهدای گرانسنگ را در جوار بارگاه قدس مأوا عنایت فرماید.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات