خبرهای داغ:

سی و هفتمین یادواره شهدای روستای میغان شاهرود برگزار شد

شاهرود_سی و هفتمین یادواره شهدای روستای میغان، اولین روستای ایثارگر کشور،در روز جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۰۹۸۶
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرنگار بسیج، سی و هفتمین یادواره شهدای روستای میغان، اولین روستای ایثارگر کشور در حسینیه این روستا در روز جمهوری اسلامی، ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.
در این مراسم که بصورت مجازی و با حضور خانواده شهدا و جمعی از مسئولان شهرستان و بخش بسطام به یاد ۹۸ شهید این روستا برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین نادری از روحانیون این منطقه و از رزمندگان دوران دفاع مقدس، در سخنانی با اشاره به ویژگی‌های شهدا بر تداوم راه آن‌ها تاکید کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدا در راستای ترویج شعائرالله است و باید این یادواره‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارزش‌های انسانی و الهی هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات بر حضور با بصیرت و حداکثری در انتخابات برای ناکام گذاشتند توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.
در این مراسم ذاکر اهل بیت به مرثیه سرایی پرداخت و حمید قرائیان به بیان گوشه‌ای از رشادت‌های شهدای این روستا پرداخت و گفت: این روستا خانواده‌ای دارد به نام حسینیان که از آن‌ها ۱۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده و در یک زمان ۳۰۰ نفر از این روستا در خط مقدم جبهه حضور داشتند.
این یادواره به همت ستاد یادواره شهدا و پایگاه امام خمینی (ره) حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا برپا و یاد و خاطره ۹۸ شهید این روستا گرامی داشته شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها