خبرهای داغ:
شهردار قزوین

افتتاح نخستین بوستان شهروندی کشور در قزوین/بهره بردادی از پروژه نسیم شمال

طاهرخانی گفت: نخستین بوستان شهروندی کشور در قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۳۰۹۸۹
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج قزوین بیان کرد: شهرداری در سال ۱۳۹۹ با تلاش مضاعف، در اجرای پروژه ها، درآمدهای خود را برای ارائه خدمات عمومی، بهبود امور و محیط شهری و موضوعات اجتماعی هزینه کرده و تمام توان خویش را برای رضایتمندی و رفاه شهروندان بکار خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته گرامیداشت شوراه، شهرداری قزوین کارهای خوبی در حوزه سلامت انجام داد که شش پروژه سلامت محور، در راستای نهضت پیاده راه سازی و با رویکرد انسان محوری به بهره برداری رسید. این اقدام سبب شد تا در آستانه سال جدید فصای شهری و پیاده راه ها که بیشترین نقش را در تردد شهری دارند نمای زیبایی داشته باشند.

شهردار قزوین با اشاره به افتتاح طرحهای مختلف در سال جاری گفت: نخستین بوستان شهروندی کشور در قزوین افتتاح و بهره برداری از فرهنگسرای شهید منتظری در جنوب شهر از دیگر اقدامات عمرانی در حوزه فرهنگ بوده که نقش سازنده ای در امور فرهنگی شهروندان خواهد داشت و هموارا سعی کردیم عدالت در همه زمینه ها از جمله فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، عمرانی رعایت شود. کلنگ زنی پارک کودک در ناحیه مینودر،افتتاح فرهنگسرای کیمیا، بوستان امام علی، خانه شهروندی در محله عارف از دیگر اقدامات شهرداری قزوین است.

طاهر خانی با اشاره به تورم و مشکلات اقتصادی و بحران کرونا گفت: فشار زیادی به شهرداری از نظر مالی و درآمدی تحمیل است اما با درایت اعضای شورا و مدیریت جهادی هیچ یک از طرح ها متوقف نشده است.، لذا افتتاح نخستین فاز کمربندی نسیم شمال به طول هزار و ۸۰۰ متر از مهمترین پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید.

شهردار قزوین افزود: مهمترین پروژه شهرداری قزوین با عنوان احیای کهن‌پیشه‌های شهر قزوین در مجموعه سعدالسلطنه موفق به کسب رتبه نخست در پنجمین جایزه جهانی خشت طلایی تهران شد و نیز برپایی نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت هسته‌ای در قزوین از دیگر اقدامات مهم فرهنگی شهرداری قزوين در سال جاری بود.

انتهای پیام

تددت

ارسال نظرات
پر بیننده ها