پایش و غربالگری کرونا ۱۱۲۰ نفر در شهرستان بردسکن

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: در راستای طرح شهید سلیمانی از نیمه دوم اسفند ماه ۹۹ تا نیمه دوم فروردین ماه ۱۴۰۰ به مدت یکماه ادامه دارد، توسط نیرو‌های بسیجی ۱۱۲۰ نفر پایش و غربالگری کرونا خواهند شد.
کد خبر: ۹۳۳۰۹۹۹
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
سرهنگ پاسدار علی پورمحمد به همراه مسئول بهداری سپاه بردسکن، مدیر شبکه بهداشت و درمان و مسئول جامعه پزشکی شهرستان بردسکن در بازدید از بیمارستان ولیعصر (عج)، مرکز بهداشت طالقانی و درمانگاه نبوت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهارداشت: تعدادی از نیرو‌های بسیجی مستقر در مراکز درمانی شهرستان پس از گذراندن آموزش‌های لازم همکاری خود را با شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت گرفتن تست کرونا آغاز تا هر چه سریعتر افراد شناسایی و مراحل درمان صورت گیرد.
 
وی افزود: چنانچه تست کرونا فرد مراجعه کننده به مراکز درمانی مثبت اعلام گردد، از تمام اعضای خانواده که با وی در ارتباط بودند تست کرونا گرفته خواهد شد.
 
جانشین فرمانده سپاه بردسکن ضمن تقدیر و تشکر از از زحمات بی دریغ بسیجیان و تعامل شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان ولیعصر (عج) و درمانگاه نبوت بیان داشت: هدف از این طرح جلوگیری از ورود به موج چهارم کرونا و کمک به شبکه بهداشت و درمان که افسران خط مقدم مقابله با کرونا هستند، می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها