خبرهای داغ:

برگزاری اعیاد شعبانیه در هندیجان

ستادهای مردمی، هیئات مذهبی و گروه های جهادی بسیج در شب و روز نیمه شعبان برنامه های مختلف و متنوعی با رعایت پروتکل های بهداشتی، در هندیجان برگزارنمودند.
کد خبر: ۹۳۳۱۱۰۳
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،حجت الاسلام والمسلمین رستمی،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نیز ولادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) از برگزاری مراسمات پرشکوه در اعیاد شعبانیه همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت فضاهای حقیقی و مجازی در شهرستان هندیجان خبر داد.

رئیس تبلیغات اسلامی هندیجان به بیان توضیحاتی در خصوص این خبر پرداخت و گفت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، با همکاری ستادهای مردمی، هیئات مذهبی و گروه های جهادی در شب و روز نیمه شعبان برنامه های مختلف و متنوعی با رعایت پروتکل های بهداشتی و بلکه با کیفیت تر از سال گذشته در سطح شهرستان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری سخنرانی و مداحی در فضای مجازی، نور افشانی، ایستگاه توزیع ماسک و شیرینی بسته‌بندی شده، بیش از بیست کاروان شادی به صورت خودرویی و موتوری احیای شب نیمه شعبان به صورت مجازی، آذین بندی خیابان‌ها و مساجد، جشن های خیابانی در سطح شهر، پخت غذای مهدوی، ذبح و قربانی، نان صلواتی، مسابقات مجازی از مهم‌ترین برنامه‌ها برای نیمه شعبان در این شهر و روستاهای هندیجان در بخش های مرکزی و چم خلف عیسی شهرستان بوده است.

 

رستمی عنوان نمود: انشاله مراسمات مذهبی و ملی با همکاری هیات های مذهبی شهرستان هندیجان با رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت فضای مجازی برنامه هایی با هماهنگی و برنامه ریزی هست که به موقع به اطلاع مردم خواهد رسید و هیات های مذهبی شهرستان با نظم پای کار هستند که جای تقدیر دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها