فرماندار خلیل‌آباد:

آرمان‌های بلند مردم ایران در ۱۲ فروردین‌ماه محقق شد

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه آرمان‌های بلند مردم ایران در ۱۲ فروردین‌ماه تحقق پیدا کرد، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با تولد خود، دوباره نور اسلام را در سراسر جهان متجلی ساخت.
کد خبر: ۹۳۳۱۱۳۸
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

ابراهیم قاسم‌پور،  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با بیان اینکه آرمان‌های بلند مردم ایران در ۱۲ فروردین‌ماه تحقق پیدا کرد، اظهار داشت: مردم ایران که در راه رسیدن به انقلاب، سختی‌ها، محرومیت‌ها، زندان‌ها، شکنجه‌ها و تبعیدهای زیادی کشیدند بعد از پیروزی انقلاب در یک همه‌پرسی تاریخی به جمهوری اسلامی رأی دادند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با تولد خود، دوباره نور اسلام را در سراسر جهان متجلی ساخت، خاطرنشان کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعار اصلی انقلاب بود که میلیون‌ها ایرانی و مسلمان در تمام ایران اسلامی آن را فریاد زدند.

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران برای ملت ایران استقلال و آزادی به ارمغان آورد، تصریح کرد: در ۱۲ فروردین به عنوان یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی، مردم با رأی قاطع خود، نظام سلطنتی را بعد از چندین هزار سال به‌نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردم تغییر دادند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از همان ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز دست از دشمنی خود برنداشته است و به شکل‌های مختلف به‌ویژه ترورهای ناجوانمردانه، تحریم‌های ظالمانه و… اصل نظام را نشانه گرفته است، اذعان کرد: ملت بزرگ ایران تحت منویات مقام معظم رهبری روزبه‌روز استوارتر از گذشته پای ارزش‌های نظام ایستاده‌اند و خواهند ایستاد و این مهم در شهرستان خلیل‌آباد توسط مردم شریف و بزرگ شهرستان در راستای تحقق شعار سال در انتخابات ۲۸ خرداد محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها