مدیرگروه جهادی شهدا گفت: گروه ما در ایام تعطیلات نوروز با کمک مردم و با حضور در روستاهای محروم شهرستان سبزوار برای کمک به روستاییان نیازمند برنامه‌ریزی و تلاش کرد.
کد خبر: ۹۳۳۱۱۹۱
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن اسماعیلی، مدیرگروه جهادی شهدا  با اشاره به اینکه اعضای گروه ما کمک‌رسانی‌های خود را در ایام نوروز در روستاهای شهرستان سبزوار متمرکز کردند، اظهار داشت: ابتدا قبل از آغاز سال جدید، کتابخانه‌ای در بخش روداب با نام شهدای ملوند با بیش از ۷ هزار جلد کتاب افتتاح شد.

وی افزود: در ایام تعطیلات نیز برای رفع مشکلات عمرانی روستاها وارد عمل شدیم و ۴ باب سرویس بهداشتی و حمام در روستاهای ملوند، روداب، گرو ساختیم و برای یک خانواده نیازمند نیز خانه‌ای ۴۰ متری احداث کردیم که در مجموع با کمک مردم بیش از ۷۰ میلیون تومان برای اجرای این پروژه‌های عمرانی هزینه کردیم.

توزیع مرغ و نان رایگان میان نیازمندان

اسماعیلی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ بسته غذایی میان نیازمندان توزیع کردیم، گفت: توزیع ۱۰۰ عدد مرغ برای نیازمندان و اهدای بن تحویل رایگان نان به خانواده‌های نیازمند از دیگر برنامه‌های ما برای کمک به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بود.


ساخت و ساز حمام و سرویس بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند

مدیرگروه جهادی شهدا ادامه داد: برای ۲ خانواده نیازمند وسایل مورد نیاز منزل از جمله فرش و لوازم برقی را تهیه کردیم. در حوزه درمان نیز برای دو خانواده نیازمند روند درمانی تهیه سمعک، درمان آب مروارید چشم و عمل زانو را اجرایی کردیم.


پیگیری روند درمان نیازمندان روستا

وی با اشاره به اینکه ۱۵ نیمکت برای دو مدرسه روستاهای این منطقه تهیه شد، گفت: ۵۰ بسته لوازم‌التحریر کاملا ایرانی اسلامی تهیه و توزیع شد. تهیه لباس نو برای خانواده‌های نیازمند نیز از دیگر برنامه‌های ما در ایام نوروز بود.


اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان روستا

اسماعیلی با اشاره به اینکه کارت بن خرید ۱۱۰ هزار تومانی از فروشگاه‌ها میان نیازمندان تهیه و توزیع شد، گفت: نیازمندی‌های برخی از خانواده‌ها را با تهیه فهرست، خودمان از فروشگاه‌ها تهیه کردیم و در خانه آنان تحویل دادیم.

ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند

مدیر گروه جهادی شهدا گفت: ۵ هزار ماسک میان نیازمندان روستاهای دوچاهی، گرو، چاه عبدالملکی، چاه ملک و ملوند توزیع شد. همچنین به مناسبت میلاد امام زمان(عج) ۳۵۰ پرس غذای گرم طبخ و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.


بسته‌های ارزاق تهیه شده برای توزیع میان نیازمندان روستاها

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع با کمک مردم بیش از ۱۳۰ میلیون تومان به صورت نقدی و مبالغ بسیاری نیز به صورت غیرنقدی در ایام نوروز از سوی گروه جهادی ما در روستاهای محروم شهرشتان سبزوار هزینه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات