خبرهای داغ:
نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند طی پیامی فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار شهید «حاج میرزا محمد سلگی»  را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۳۱۲۳۶
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

پیام تسلیت فرمانده سپاه نهاوند به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار «سلگی»به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار شهید «حاج میرزا محمد سلگی»  پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

یکسال از پرواز آسمانی سردار سرافراز حاج میرزا محمد سلگی گذشت، او که درس ایثار و فداکاری را در مدرسه هشت سال دفاع مقدس آموخته بود و بعد از سال‌ها ایثار و از خودگذشتگی، خود مدرسه و نماد دیگری از رشادت و پایمردی شد.

او که در جهاد با نفس، تبلور ایمان ناب و خالص بود. ویژگی‌های اخلاقی و شخصیت برجسته ایشان در عمل به آموزه‌های قرآن کریم و مکتب اهل بیت (ع) حاج میرزا را بدل به عبد صالح خدا و مؤمنی اهل معرفت کرده بود، فرمانده‌ای که همواره خود را سرباز ولایت دانست و منیت و نخوت در وجود او جایی نداشت.

با نگاهی گذرا به آنچه درباره او در کتاب ارزشمند «آب هرگز نمیمیرد» از زبان استاد حمید حسام جاری و ساری شده است می‌توان دریافت که حاج میرزا محمد سلگی عزیز مصداقی است از آیه شریفه: «إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدًّا».

حقیقتاً هیچ چیز جز شهادت پاداش مجاهدان فی سبیل الله و خصوصأ سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی نبود. او که مرد میدان بود و در دو جهان جاودانه شد و به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به خیل یاران شهیدش پیوست.

اینجانب اولین سالگرد شهادت این شاگرد مکتب امام حسین(ع) را به خانواده این شهید بزرگوار ، خانواده معظم شهدا و عموم مردم شهرستان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان برای ایشان علو درجات را آرزومندم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات