خبرهای داغ:
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از پلمب ۹۰ مرکز اقامتی غیرمجاز در استان اصفهان از ابتدای شروع به کار ستاد سفرهای نوروزی اصفهان تا دوازدهم فروردین ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۱۲۵۰
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، فریدون اله‌یاری اظهار کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده تمامی واحدهای اقامتی تحت نظارت این اداره کل دستورالعمل‌های بهداشتی و ایمنی را رعایت کرده و به‌ ویژه در راستای سلامت گردشگران نوروزی گواهی ایمن و سلامت از نهادهای ذی‌ربط ستاد سفر استان دریافت کرده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با اشاره به نظارت‌های انجام شده بر واحدهای گردشگری استان افزود: امسال با در نظر گرفتن شیوع بیماری کرونا، نظارت‌ها بر واحدهای اقامتی استان تشدید شد و از سوی دیگر گشت‌های شهرداری‌ها و نیروی انتظامی در قالب کمیته‌های اسکان شهر اصفهان و کمیته امنیت در تمامی تفرجگاه‌های عمومی استان فعال بودند.

وی تصریح کرد: گزارش‌ها حاکی است که از ابتدای شروع به کار ستاد سفرهای نوروزی استان از ظهر روز ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ تاکنون، گشت‌های نظارتی کمیته‌های امنیت و اسکان نوروزی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان موفق به پلمب ۹۰ مرکز اقامتی غیرمجاز در پهنه استان اصفهان به‌ ویژه شهر اصفهان شده‌اند.

اله‌یاری ادامه داد: این مراکز عمدتا خانه‌های استیجاری غیرمجاز بوده‌اند که به‌ صورت اینترنتی اقدام به ارائه خدمات می‌کنند.

ارسال نظرات