خبرهای داغ:

دستگیری ۱۸ سارق و ۱۳ خرده‌فروش مواد مخدر در شاهرود

شاهرود_فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از پاک‌سازی مناطق آلوده و مستعد جرم در طرح ضربتی شبانه پلیس خبر داد و گفت: ۱۸ سارق و ۱۳ خرده‌فروش مواد مخدر در این راستا دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۳۳۱۲۷۹
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
دستگیری ۱۸ سارق و ۱۳ خرده‌فروش مواد مخدر در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، علی کریمی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان شاهرود در راستای پیشگیری از جرائم به‌خصوص جرم سرقت و همچنین ارتقای امنیت و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان، طرح پاک‌سازی مناطق آلوده و مستعد جرم در شهرستان را به مرحله اجرا درآوردند.
وی به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته پلیس و بهره‌گیری از توانمندی تجهیزات موجود اشاره کرد و افزود: این طرح به‌صورت هم‌زمان با همراهی نیرو‌ها در قالب ۱۸ تیم عملیاتی و نظارتی در شهرستان شاهرود اجرا شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: تمام مناطق آلوده و مستعد جرم ازجمله پاتوق معتادان، محل و مسیر‌های سارقان، اماکن خریداران اموال مسروقه، گذرگاه‌های خرده‌فروشان مواد مخدر و ... مورد بازدید و کنترل دقیق پلیس قرار گرفت.
کریمی از دستگیری ۱۸ سارق و یک مالخر توسط مأموران انتظامی خبر داد و بیان کرد: مقدار قابل‌توجهی اموال مسروقه ازجمله تلفن گوشی همراه، ابزارآلات صنعتی، ضایعات و آهن‌آلات و ... کشف شد.
وی با بیان اینکه مأموران حین اجرای این طرح موفق به دستگیری ۱۳ خرده‌فروش مواد مخدر و ۲۶ معتاد شدند، ادامه داد: انواع مواد مخدر و ابزارآلات استعمال نیز از معتادان دستگیرشده کشف شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از تشدید و استمرار این‌گونه طرح و برنامه‌های کنترلی پلیس در سنوات آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: مقابل هرگونه فعالیت و اقدام خارج از شبکه قانون با اقتدار خواهیم ایستاد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها