فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل گفت: با تلاش نیرو‌های مسلح امنیت پایدار در مناطق غربی کشور برقرار است.
کد خبر: ۹۳۳۱۳۷۹
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
امنیت پایدار در مناطق غربی کشور برقرار است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردیبل ، سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل  به همراه  شورای تامین استان اردبیل در  سفر به استان کرمانشاه گفت: با تلاش نیرو‌های مسلح مستقر در مرز‌های غربی کشور همچون سومار و نفت شهر امنیت پایدار در این منطقه برقرار است.

فرمانده سپاه استان اردبیل افزود: ارتشیان و پاسداران انقلاب اسلامی دوشادوش یکدیگر همواره حافظ امنیت پایدار منطقه در مرز‌های ایران اسلامی هستند.

وی هدف از سفر خود به همراه شورای تامین استان به مناطق مرزی کرمانشاه  را تشریح کرد و گفت: بررسی و ارزیابی آمادگی دفاعی و رزمی یگان‌های مستقر تیپ 40 متحرک هجومی ارتش استان اردبیل و تبریک سال نو و 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را هدف از سفر به این استان بود .

او آمادگی رزمی و دفاعی یگان‌های ارتش مستقر در مناطق مرزی سومار و نفت شهر را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: ارتش همیشه و در هر حال آماده دفاع از مرز‌ها و کیان‌جمهوری اسلامی است.
 
اکبر بهنامجو استاندار اردبیل گفت : ارتشیان دلاور به‌عنوان مدافعان واقعی اسلام و کشور پا در رکاب رهبری عامل سربلندی کشور هستند

وی اظهار کرد: حضور پرشور و همیشگی ارتشیان دلاور در عرصه‌های مختلف مایه عزت و سرافرازی کشور است.

بهنامجو اردبیل ادامه داد : راه و هدف امام راحل (ره) و شهیدان توسط ارتشیان ولایتمدار و دلسوز به اسلام و انقلاب ادامه دارد.

استاندار اردبیل اقتدار نیروهای مسلح و ارتش را غرورآفرین عنوان و اظهار کرد: عملکرد ارتش در جامعه وحدت آفرین و در راستای تامین اهداف نظام اسلامی بوده است.

گزارش سعید زعفری هشجین

ارسال نظرات