خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی مطرح کرد

اجرای عملیاتی برنامه های علمی بسیج در قالب استارت تاپ ها در سال ۱۴۰۰

مسئول بسیج علمی و پژوهشی خراسان جنوبی گفت: برنامه های سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها به صورت عملیاتی تر در غالب استارت تاپ ها اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۳۱۳۹۲
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مرتضی عظیمی فر مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان در سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: سازمان بسیج علمی و پژوهشی اولین مرحله برنامه ریزی به روش جدید را در سال ۹۹ آغاز کرده و بر پیامد محور بودن برنامه ها تاکید دارد.

وی ادامه داد: سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری ۶ سیاست موضوعی دارد که به فراخور آن گام برمی دارد.

عظیمی فر با بیان اینکه در سال اول ممکن است یک سری مشکلات و موانع برای رسیدن به اهداف وجود داشته باشد، گفت: بسیج علمی نقش کارگروهی دارد و کارگروه علم و فناوری یکی از کارگروه‌های ۸ گانه بسیج است و هم این کارگروه برنامه‌های بومی خود را دنبال می‌کند و هم با ۱۱ تا از اقشار دانشور بسیج فعالیت مشترک انجام می‌دهد.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فن آوری سپاه انصار الرضا (ع) با اشاره به آماده سازی زیرساخت‌ها و احصاء مشکلات توسط بسیج علمی عنوان کرد: در سال جاری برخی از تفاهم نامه‌هایی که با مراکز علمی، دانشگاهی  بسته شده، دنبال خواهد شد.

آموزش کلیه مسئولین علمی در رده‌های مقاومت بسیج

وی با اشاره به اینکه بسیج علمی در کلیه نواحی سپاه سراسر استان و رده‌های مقاومت وجود دارد، عنوان کرد: آموزش‌های لازم برای همه مسئولین علمی در رده‌های مقاومت برگزارشده است.

عظیمی فر تصریح کرد: برنامه‌های سازمان بسیج علمی و پژوهشی در سال ۱۴۰۰ به صورت عملیاتی‌تر در غالب استارت تاپ‌ها  دنبال خواهد شد.

وی بخشی از فعالیت‌های بسیج علمی در سال گذشته معطوف تشریح و تبیین خود موضوعات و برنامه‌ها بوده است، افزود: بخشی از این زیرساخت‌ها در سال گذشته آماده شده است و بخش دیگر آن در سال جاری ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فن آوری سپاه انصار الرضا (ع) عنوان کرد: سیاست گذاری‌ها و برنامه‌های بسیج علمی که در سال گذشته آماده شده است امسال نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: احصاء نیازها، حمایت از مبتکرین و مخترعین و نیاز آن‌ها و عملیاتی شدن اهداف مخترعین و مبتکرین از دیگر برنامه‌های بسیج علمی در سال ۱۴۰۰ است.

انتهای پیام/
 
منبع: خبرگزاری علم و فناوری
ارسال نظرات
پر بیننده ها