خبرهای داغ:
جشنواره استانی طنز تئارسـتان، پاسداشت مدافعان سلامت به همت حوزه هنری قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۳۱۴۳۷
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، نخستین دوره جشنواره استانی طنز تئارسـتان (تئاتر + بیمارستان) به منظور ایجاد فضای نشاط در بیمارستان های درگیر با بیماری کرونا، تقویت گروه های نمایشی خیابانی، بسترسازی برای تولید آثار نمایشی شادی آور،جامه ی عمل پوشاندن به اهداف حوزه هنری برگزار می شود.

جشنواره تئارسـتان با هدف تقویت فعالیت های گروه های نمایش میدانی و خیابانی استان، تولید و اجرای آثار نمایشی طنز و شادی آور، شناسائی و بسترسازی برای بروز استعدادهای درخشان نمایشگران جوان در پنج محور: الف)، اخلاق، ب)خانواده، ج)معضلات و مباحث اجتماعی، د) بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

این رخداد فرهنگی و هنری با ماهیت تولیدی از تاریخ ۲۵ تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ در بیمارستان های استان، ویژه پزشکان، پرستاران و مدافعان سلامت به اجرا در می آید.

در فراخوان جشنواره آمده؛ آثار می بایست کمتراز ۳۰ دقیقه باشد همچنین توجه به فرهنگ حائز اهمیت بوده و متون برگرفته از مستندات و خاطرات در الویت هستند.

مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مسوولان فرهنگی، مدافعان سلامت و صاحبان آثار؛ به اثر برگزیده، بازیگر برگزیده و کارگردان برگزیده هرکدام ۱۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها