خبرهای داغ:

تجلیل از جانبازان و فرزندان شهدای شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال شرق شاهرود

شاهرود_آیین تجلیل از جانبازان و ایثارگران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق شاهرود و همچنین مراسم یادبود همکاران درگذشته سال ۱۳۹۹ برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۳۱۴۷۵
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
تجلیل از جانبازان و فرزندان شهدای شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال شرق شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج؛ آیین تجلیل از جانبازان و ایثارگران منطقه شمال‌شرق و همچنین مراسم یادبود همکاران درگذشته سال ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در حسینیه سیدالشهدا (ع) مرکز منطقه برگزار گردید.
در این آیین معنوی که به مناسبت اعیاد شعبانیه و موالید امام حسین، حضرت عباس و سیدالساجدین (ع) برگزار شد، ضمن اهدای لوح سپاسی با امضای وزیر نفت از ایثار، صبر و مقاومت همکاران جانباز و ایثارگر منطقه تجلیل گردید.
در بخشی از لوح سپاس بیژن زنگنه وزیر نفت آمده است: "... درود میفرستیم به ارواح طیبه شهدا به ویژه شهدای صنعت نفت و همچنین گرامی می‌داریم یاد و خاطره مجاهدانی که عزت و پیشرفت این سرزمین مدیون رشادت‌ها و شجاعت‌های آنان است... "
در این مراسم رضا جبارزاده مدیر منطقه شمال‌شرق ضمن تاکید بر تجلیل از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: تجلیل از این عزیزان که شهیدان زنده این انقلاب هستند، یک وظیفه همگانی است.
در ادامه سیدوحید سیدموسوی رییس روابط عمومی این منطقه نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: تجلیل از این عزیزان یادآور ایثار، جان فشانی و حماسه آفرینی‌های غیور مردان و حافظان مرز‌های شرف و آزادگی، مجاهدان و ایثارگرانی است که غیرت، مردانگی و شجاعت را از مکتب و اندیشه امام حسین (ع) و عباس بن‌علی (ع) آموخته‌اند.
شایان ذکر است: در این مراسم همچنین از فرزندان شهدا نیز با اهدای هدایایی تجلیل گردید و یاد و خاطره همکاران درگذشته منطقه شمال‌شرق بویژه یوسف نقوی، عباسعلی عامری و یزدان رازیان که در سال گذشته به دیار باقی شتافتند نیز گرامی داشته شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار