خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد استان قزوین؛

۷ گلزار شهدا در استان قزوین، ساماندهی می شود

حقایق پور گفت: ساماندهی ۷ گلزار شهدا در استان قزوین با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۱۶۱۸
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به ساماندهی گلزارهای شهدا بیان کرد: انجام این مهم اقدام موثر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.

وی افزود: لذا با توجه به اهمیت موضوع، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران  ساماندهی گلزارهای شهدا را در دستور کار خود قرار داده و در تحقق این مهم از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی مربوطه بهره می‌برند.

 حقایق پور با اشاره به اینکه هر ساله چندین گلزار شهدا در اولویت ساماندهی قرار می‌گیرد، اظهار کرد: اکنون ۷ گلزار شهدا در استان قزوین جهت مرمت و بازسازی در اولویت قرار گرفته که باید کارکنان بنیاد در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به تفکیک شهرهای مورد نظر گفت: ساماندهی ۷ گلزار شهدای استان قزوین در شهرستان‌های آبیک، قزوین، آوج، تاکستان و بوئین‌زهرا می باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها