مسئول کانون خادمیاران آستان قدس رضوی در خلیل‌آباد خبر داد؛

طبخ و توزیع ۱۵۰۰ پُرس غذای گرم در قالب طرح شهید سلیمانی بین نیازمندان خلیل‌آباد

صدیقی از طبخ و توزیع 1500 پُرس غذای گرم بین نیازمندان خلیل‌آباد به همت کانون خادمیاران آستان قدس رضوی شهرستان و پایگاه های مقاومت بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۱۶۳۱
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

حسین صدیقی ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: خادمیاران رضوی آستان قدس رضوی و جمعی از بسیجیان شهرستان خلیل آباد در سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) اقدام به تهیه و توزیع 700 غذای متبرک کردند.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۵۰۰ پُرس غذای متبرک حضرت رضا (ع) به همراه تبرکات آستان قدس بین نیازمندان شهرستان خلیل‌آباد توزیع شد، خاطرنشان کرد: تمام مراحل پخت و توزیع غذاها با رعایت اصول بهداشتی انجام شد.

مسئول کانون خادمیاران آستان قدس در خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و در شیوع ویروس کرونا از جمله رسالت‌های این دفتر است، تصریح کرد:بسیجیان در سطح شهر و روستاها و افراد زیادی به‌صورت داوطلب با این دفتر به‌صورت شبانه‌روزی همکاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی که صورت‌گرفته تلاش داریم تا پایان بیماری کرونا این فعالیت‌های خیرخواهانه را در قالب طرح شهید سلیمانی ادامه دهیم، اذعان کرد: اهداء بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند و درگیر با کرونا، توزیع غذای گرم و ساخت منازل محرومان نیز از جمله اقداماتی است که در سال گذشته  انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها