فرمانده سپاه خلیل آباد در گفت‌وگو با «بسیج»:

طرح شهید سلیمانی و کمک مومنانه در خلیل آباد ادامه دارد

فرمانده سپاه خلیل آباد گفت: شهید سلیمانی و نهضت کمک مومنانه توسط سپاه و بسیج با قوت در خلیل آباد ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۳۴۳۷۳
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

ابوالفضل فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به اینکه در راستای همدلی و کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا , کمک های مومنانه و ضرورت تداوم طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: اجرای طرح شهید سلیمانی و نهضت کمک مومنانه نقش بزرگی در کنترل و مدیریت بیماری کرونا ایفا کرد و این اقدامات همزمان با موج چهارم کرونا باید با قوت ادامه یابد.

فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد گفت: در یکسال گذشته کادر پزشکی، درمانی و پرستاری در قالب مدافعان سلامت خدمات و مجاهدت‌های زیادی انجام دادند که از جنس حماسه‌های دفاع مقدس بود که بسیار قابل تقدیر است. همانگونه که امروز تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان در مقطع دفاع مقدس را شهادت می‌دهد در آینده نیز مجاهدت‌ها و فداکاری‌های مدافعان سلامت نیز ماندگار خواهد ماند و همچون نگینی می‌درخشد.

فتوحی تاکید کرد: نگاه ارزشی و مکتبی حضرت امام (ره) در انقلاب اسلامی سبب شده بسیاری از اقشار و آحاد مردم رفتار و اعمال خود را در راه رضایت الهی قرار دهند که همین نگاه توأم با معنویت در طول ۴۲ سال گذشته موجب شده به دستاوردهای عظیمی دست پیدا کنیم. راه و تفکری که حضرت امام (ره) به ملت ایران و ملت‌های مسلمان نشان داده اند راه عزت، اقتدار و کرامت بشریت است که این راه توسط مقام معظم رهبری در طول این سال‌ها با قوت ادامه پیدا کرده و امروز اگر به دنبال اقتدار، عزت و پیشرفت هستیم باید چشم و گوشمان به ولایت باشد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی و نهضت کمک مومنانه که توسط بسیجیان برای مبارزه و کاهش آسیب‌های بیماری کرونا انجام شد نقش بزرگی در کنترل و مدیریت بیماری کرونا ایفا کرد و امروز با توجه به شیوع موج جدید بیماری و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این گونه اقدامات باید با قوت ادامه دار باشد.

فرمانده سپاه خلیل آباد بیان کرد: اجرای مرحله جدید طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی عملیاتی خواهد شد و بسیج و سپاه با آمادگی کامل برای اجرای طرح از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. همچنین در آستانه شروع ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع بسته‌های کمک مومنانه در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم با انجام اقدامات مؤثر بتوانیم ماه رمضان خوبی برای مردم عزیز استان رقم بزنیم.

فتوحی در انتها با اشاره به توزیع 8 سری جهیزیه بین زوج های جوان نیازمند به مبلغ640،000،000 ریال گفت:در اولین مرحله از توزیع کمک های مومنانه و همزمان با ماه مبارک رمضان تعداد 400 بسته کمک مومنانه به مبلغ 1،560،000،000 ریال به همت سپاه و پایگاه های مقاومت بسیج ،بنیاد علوی،ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،کمیته امداد و سایر خیرین شهرستان تهیه و در بین خانواده های نیازمند توزیع می گردد و در طول ماه مبارک رمضان نیز مرحله دیگری از کمک های مومنانه و توزیع 8000 غذای گرم با همکاری کمیته امداد امداد خمینی(ره)و پایگاه های مقاومت بسیج دربین نیازمندان شهر و روستاهای خلیل آباد اجرا خواهد گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها