نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان مطرح کرد:

در حادثه سراوان علی‌رغم بمباران تبلیغاتی دشمن مردم راه خود را از آشوبگران جدا کردند

زاهدان- آیت الله محامی گفت: نباید هوشیاری، نجابت و بصیرت مردم را نادیده بگیریم چنان که در حادثه سراوان علیرغم بمباران تبلیغاتی دشمن مردم راه خود را از آشوبگران جدا کردند و پای نظام و انقلاب خود ایستادند.
کد خبر: ۹۳۳۱۶۸۱
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نماینده ولی فقیه در سیستان ‌و بلوچستان در دیدار با سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور و سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان و معاونین با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیستان‌وبلوچستان را از حیث تنوع کاری، پهناور بودن و محرومیت‌های موجود سخت عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارنامه قابل قبولی از خود به جای گذاشته به گونه‌ای که نقشه‌های دشمن علیرغم همه توطئه و تلاش‌ها نقش بر آب شده است.

آیت الله محامی افزود: در این بین نباید هوشیاری، نجابت و بصیرت مردم را نادیده بگیریم چنان که در حادثه سراوان علیرغم بمباران تبلیغاتی دشمن مردم راه خود را از آشوبگران جدا کردند و پای نظام و انقلاب خود ایستادند.

این مسئول خواستار ارائه خدمات بیشتر به مردم استان شد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر پاسداری از نظام اسلامی به عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی نیز وارد شده که در این جهت نیازمند رشد و توسعه فعالیت‌ها هستیم و یکی از راه‌های آن جذب سرمایه گذاران دولتی و خصوصی و ترغیب آنان به سرمایه گذاری در استان سیستان‌وبلوچستان است.

وی بیان داشت: اطلاع رسانی از خدمات و پروژه‌های در حال انجام و همچنین بیان برنامه‌هایی که در آینده در دست اجراست می‌تواند عاملی برای ورود سرمایه گذاران بیشتر به استان شود و در عوض عدم تبلیغ و اطلاع رسانی، انگیزه سرمایه گذاران برای ورود به استان را کاهش خواهد داد.

سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیز در ابتدای این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه گفت: حفظ امنیت پایدار در منطقه و ورود به چرخه تولید و اشتغال از جمله وظایف مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی گفت: دشمنان برای ایجاد التهاب و اختلاف در منطقه طراحی و برنامه ریزی‌های متعددی دارند، اما در صورت اتحاد و همدلی مردم و مسئولان راه دشواری در پیش نخواهیم داشت.

وی فرهنگ و اقتصاد را دو مولفه مهم در راستای رشد هر منطقه عنوان کرد و بیان دشت: اگر توجه و طرح ریزی داشته باشیم و به فرمایشات مقام معظم رهبری جامع عمل بپوشانیم در همه عرصه‌ها موفق خواهیم بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار