فرمانده گروه توپخانه ۶۱ محرم:

امروز غرّش موشک‌های سپاه خواب دشمنان انقلاب را آشفته کرده است

سردار عباس حسینی گفت: کشور امروز با پشتوانه مردمی، رهنمود‌های امامین انقلاب و نگاه به توانمندی‌های جوانان این مرز و بوم، غرش موشک‌های سپاه خواب دشمنان انقلاب را آشفته کرده است.
کد خبر: ۹۳۳۱۷۱۷
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
 به گزارشخبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرتیپ دوم پاسدار عباس حسینی امروز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بهشت عسکری تربت حیدریه اظهار کرد: استکبار جهانی با ترفند‌های مختلف در پی استثمار مجدد جامعه اسلامی است و این اسم رمز استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
 
وی تصریح کرد: منش شهدا مبارزه با تحریم و ایستادگی پای ارزش‌های نظام اسلامی است و امروز با تکیه بر همین منش و ارزش‌ها برگ برنده در اختیار جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در منطقه است.
 
فرمانده گروه توپخانه ۶۱ محرم خاطر نشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ دشمنان نظام با ترور‌های ناجوانمردانه نخبگان و فرهیختگان انقلاب درصدد فروپاشی نهال انقلاب برخاستند و در ادامه با تحمیل جنگ سخت تحمیلی و تحریک صدام بعثی بدنبال براندازی نظام بودند.
 
حسینی گفت: کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا مقطعی نیازمند سیم خاردار و سایر تجهیزات برای دفاع از خود بود، اما امروز با پشتوانه مردمی، رهنمود‌های امامین انقلاب و نگاه به توانمندی‌های جوانان این مرز و بوم، غرش موشک‌های سپاه خواب دشمنان انقلاب را آشفته کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها