فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع):

طرح تکمیلی شهید قاسم سلیمانی با محوریت قطع زنجره شیوع کرونا در البرز اجرا می‌شود

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز از اجرای طرح تکمیلی شهید سلیمانی در این استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، ۱۰ نفر از اعضای خانواده بیمار کرونایی غربالگری می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۳۱۷۶۴
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سیدیوسف مولایی از اجرای طرح تکمیلی شهید سلیمانی خبر داد، گفت: در این طرح که به‌صورت آفندی و فعال اجرا می‌شود، ۱۰ نفر از اعضای خانواده بیمار کرونایی غربالگری می‌شوند.

مرحله چهارم طرح تکمیلی شهید قاسم سلیمانی در البرز اجرا می‌شود

وی با تأکید بر اینکه اجرای این طرح قطعاً در قطع زنجیره بیماری کرونا مؤثر خواهد بود، افزود: هفته سختی با ورود موج چهارم کرونا خواهیم داشت، اگر نیاز به استقرار نقاهتگاه و بیمارستان صحرایی در استان وجود داشته باشد دانشگاه علوم پزشکی اعلام کند تا تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شود، چراکه احتمال روند افزایش بستری‌ها و فوتی‌ها زیاد است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به اینکه لازم است دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت و درمان و فرمانداران جلسات روزانه قرارگاه مقابله با کرونا را در شهرستان‌هایی که احتمال وضعیت قرمز شیوع کرونا است، برگزار کنند، گفت: نیروهای سپاه البرز در موج چهارم کرونا آمادگی لازم را برای مقابله با بیماری در بخش‌های مختلف دارند.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها