جانشین فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

عدم حضور روحانیون در روستاهای بردسکن باعث بروز مشکلات فرهنگی می‌شود

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: عدم حضور روحانیون در بعضی از روستا‌های بردسکن باعث بروز مشکلات فرهنگی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۱۸۰۱
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علی پورمحمد در جلسه طرح نفر جذب و گزینش مدرسه علمیه امام صادق (ع) با همکاری سپاه ناحیه بردسکن که با حضور مدیر حوزه علمیه، فرماندهان پایگاه‌های بسیج در محل حوزه علمیه برگزار شد، اظهارداشت: امروز جوانان و نوجوانان ما هدف دشمنان قرار دارند.
 
وی افزود: همه مسئولین و پایگاه‌های سطح شهرستان همت کنند و جوانان و نوجوانان مستعد و علاقه‌مند را به سمت حوزه علمیه سوق دهند، لذا جوان روحانی و با مسئولیت شادابی و نشاط را در روستا زنده می‌کند و اقدامات فرهنگی در روستا‌ها بخوبی شکل می‌گیرد.
 
پور محمد با بیان اینکه جوان روحانی جدا از برگزاری نماز‌های جماعت در مسجد روستا باید اقدامات فرهنگی را زنده و پویا کند، گفت: یک روحانی موفق قبل و بعد نماز باید با جوانان انس بگیرد و آنان را با انجام کار‌های فرهنگی و جذاب، جذب مسجد کند.
 
جانشین فرمانده سپاه بردسکن به انتخابات پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: افرادی که در کشتی انقلاب هستند و دوشادوش بزرگان دینی حرکت کردند، ولی امروز در بحث تولید سنگ اندازی میکنند، جایی در کشور ندارند.

وی افزود: در شأن ملت ایران نیست که در صف‌های گوناگون به بهانه‌های مختلف بایستند، لذا بصیرت افزایی باید از اولویت‌های کاری روحانیون در روستا‌ها باشد.
 
پور محمد اهمیت انتخابات را از بُعد داخلی و بین المللی بررسی کرد و گفت: کشور نیاز به یک نیروی جوان و کارآمد دارد تا جامعه بتواند نفسی تازه کند.
 
وی با بیان اینکه اقتدار بین اللملی از حضور گسترده مردم در انتخابات صورت می‌گیرد، اظهار کرد: روحانیون در روستا‌ها به حضور مردم در پای صندوق‌های رای تاکید فراوان کنند، چرا که هر یک رای تیری بر قلب دشمنان است.
 
پور محمد در این جلسه به جذب جوانان و نوجوانان برای ثبت نام در حوزه علمیه تاکید نمود و افزود: حوزه علمیه و روحانیون ما در شهرستان در عرصه‌های مختلف محرومیت زدایی و بخصوص در زمان شیوع ویروس کرونا خوش درخشیدند و کمک شایانی در کنترل ویروس منحوس داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار