خبرهای داغ:
رئیس پلیس آگاهی استان همدان خبر داد

دستگیری باند سارقان ترانس برق در همدان

همدان-رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری سارقان ترانس برق و کشف ۶ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۱۸۰۷
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶

دستگیری باند سارقان ترانس برق در همدانسرهنگ علی اسد بیگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی تخریب تعدادی ترانس برق چاه آب کشاورزی و سرقت سیم آنها در سطح روستاهای شهرستان همدان و با توجه به اهمیت و حساسیت ایجاد شده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار كارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: در ابتدا از محل‌های سرقت بازدید و سر نخ‌های احتمالی جمع آوری و مشخص شد فردی ساکن یكی از استان‌های همجوار در این سرقت نقش دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: اكیپی از ماموران پلیس آگاهی استان همدان به شهرستان مذکور اعزام و متهم را دستگیر کردند که نامبرده در تحقیقات صورت گرفته به سرقت یک دستگاه موتورسیکلت، چهار فقره تخریب و سرقت ترانس برق و همچنین سرقت مقدار زیادی گندم با همدستی دو نفر و یك خریدار اموال مسروقه اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: همدستان متهم در همدان دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازرسی از منزل آنان، موتورسیکلت مسروقه کشف و با تکمیل تحقیقات، همگی با قرار قانونی روانه زندان شدند.

اسدبیگی در پایان گفت: برخورد با سارقان اموال عمومی و كسانی كه به این اموال خسارت می‌زنند با جدیت ادامه دارد و كارآگاهان پلیس آگاهی بدون هیچ اغماضی با خاطیان برخورد می‌كنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات