شامگاه امروز استاندار اردبیل با حضور در بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) از روند ارائه خدمات درمانی به مراجعین ونحوه پذیرش وبستری بیماران با علائم کرونا بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۳۱۸۱۸
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
 مردم پروتکل‌ها را رعایت نکنند وضعیت کرونایی اردبیل قرمز می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، شامگاه امروز استاندار اردبیل با حضور در بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) استان اردبیل  از روند ارائه خدمات درمانی به مراجعین ونحوه پذیرش وبستری بیماران با علائم کرونا بازدید کرد.

استاندار اردبیل گفت: چنانچه مردم در وضعیت نارنجی پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را رعایت نکنند، ممکن است  به وضعیت قرمز برسیم و اگر این پروتکل های بهداشتی از سوی مردم رعایت شود، امکان زرد و سفیدشدن شهرهای اردبیل وجود دارد.

وی اضافه کرد: ویروس کرونا که وارد کشور و استان اردبیل  شده است علاوه بر اینکه جان و سلامت مردم را به شدت در معرض تهدید قرار داده است اقتصاد را هم  تهدید می کند، اینکه ما برای سلامتی  مردم، کسبه و بازاریان را محدود کنیم به طور یقین اقتصاد مردم و صاحبان اصناف دچار مشکل می شود و با تعطیلی ادارات هم کارهای مردم روی زمین می ماند و معتقدیم اگر مردم کمک کنند و وارد وضعیت عادی شویم به اقتصاد استان کمک می کنند.

بهنامجو  تصریح کرد: از مردم می خواهیم همچنان بر رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم حضور در مجلس  عزاداری و پرهیز از برگزاری دورهمی و شب نشینی تاکید داشته باشند و این موضوعات را تعطیل کنند تا به وضعیت پایدار در استان اردبیل  برسیم.

خبرنگار سعید زعفری هشجین

گزارش خبری ویدیویی 

ارسال نظرات