آیت الله کعبی با بیان اینکه هیچ کس حق مذاکره گام به گام را ندارد و این یک راهبرد ملی است، گفت: سیاست گام به گام احیای برجام افتادن در دام آمریکا است.
کد خبر: ۹۳۳۱۸۷۵
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

به گزارش  خبرگزاری بسیج، آیت‌الله عباس کعبی، عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در رابطه با تمایل برخی مبنی بر پذیرش طرح گام به گام برای احیای برجام گفت: سیاست گام به گام احیای برجام، افتادن در دام آمریکا و فریب آمریکایی به صورت گام به گام خواهد بود.

آیت الله کعبی اظهار کرد: راه تحقق منافع ملی ایران همان است که رهبری فرمودند یعنی رفع کامل تحریم‌ها و راستی آزمایی آمریکایی‌ها می باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه عنوان کرد: ما نباید تجربه ناموفقی که هم در دوران اوباما و دموکرات‌ها و هم در دوران جمهوری خواهان و ترامپ با آن روبرو بودیم و نقض عهد و پیمان را دوباره تکرار کنیم.

آیت الله کعبی با بیان اینکه متأسفانه آمریکایی‌ها فقط روی کاغذ تعهد کردند اما ما در عمل پایبند شدیم، تصریح کرد: هیچکس حق مذاکره گام به گام ندارد و این یک راهبرد ملی است. اگر در این راستا کسانی خودسرانه مذاکره کنند برخلاف مصالح و امنیت ملی اقدام کردند و آن زمان باید با آنها مقابله شود.

ارسال نظرات